Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jaki amplituner HI-FI urzywany

15 Sie 2006 21:34 1293 8
  • Poziom 10  
    Chciałby kupić jakiś amplituner HI-FI w dobrej cenie (jak najtaniej) Taki abym mógł by mi służyć jakiś czas.Przeglądałem oferty na allegro ale się kompletnie na tym nie znam, nie chciałbym kupić jakiegoś zabytku.
  • Poziom 38  
    Jak najtaniej?To znaczy ile chcesz wydać?
  • Poziom 10  
    powiedzmy w cenie jakiegoś radiomagnetofonu ok 700zł ale ofertą za 100 lub 200zł nie wzgardzę.
  • Poziom 28  
    Czyli ma być używany.Wg mnie to co nazwałeś zabytkiem moze miec wieksza moc i trwałość od tego nowoczesnego cuda techniki.Ja jakos lubie Pioneer-a,Technics-a i Onkyo.Ale co do konkretnych modeli nie okresle poniewaz sam dopiero mysle o zmianie sprzetu.Jakos przy wyborze sprzetu najbardziej kieruje sie firma (1 z tych trzech) i poborem z sieci.
  • Poziom 10  
    Chodzi mi o to aby mi ktoś doradził jakie modele brać pod uwagę z np. onkyo
  • Poziom 10  
    Prosiłbym jeszcze o polecenie jakiegoś odtwarzacza CD
  • Poziom 24  
    siema

    sam mam wlasnie tego tx7830 od onkyo

    nie widze w nim wad procz np tego ze... jest on stereofoniczny.. ma wejscia na 2 zestawy kolumn stereo ale tylko pod gornym wejsciem gra jak nalezy dol zostal stworzony w celu odsluchu np. radia w czasie nagrywania cd. dol idzie czysto itp. ale ma tylko 20w na kanal (abo i mnij)
    i nie da sie reg. potencjometrami. Taki patent z japoni ;)

    Co do samego ampka to... to kawal japonskiej techniki wielki piec (240wat poboru pradu) selective tone source direct reg.basu sopranu balansu. Heh od kopa chcialem kupywac korektor ale jak go podpiolem pod stare unitry to przy cichym sluchaniu niezle napieraly. Gorzy jak sie podkrecilo na 2/7 mocy... (popalilem zwrotnice:|) korektor jest wiec niepotrzebny. Do tego wzmaka jednak musisz miec jakies lepsiejsze kolumienki wlasnie...przydaloby sie ze 100 w sinusie.. i to takich nieoszukiwanych. np. mildton 200 (ja gram na altusach 110 i meble fruwaja , sama jakosc dzwieku jest dla mnie sprawa 2rzedna dla mnie licza sie emocje wiec altus daja rady) za kwote 500pln kupisz dobry wzmak stereo lub kwadro onkyo lub yamaszke bym polecal. Nie staraj sie za wszelka cene szukac dts-u..za te kwote kupisz jakis sprzecik obslugujacy suba i satelitki a dzwiek w pokoju bendzie dobry nie do odsluchu audio a do filmow. Zalezy co chcesz z tym robic, jaki duzy masz pokoj itp.