Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Skoda 1.4 mpi wspomaganie po vagu

17 Sie 2006 22:26 4521 15
  • Poziom 25  
    Witam skoda fabia 1.4 mpi aze rok 2000 po podlaczeniu pod waga 1551 pl wersja darmowa z obd 2 i zczytaniu bledow silnika i abs zapalila sie kontrolka wspomagania i przestalo dzialac wspomaganie(niechce zgasnac) nie da sie wejsc w funkcje wspomaganie w vagu. Czy przez zczytanie bledow silnika i i abs moglo sie cos powalic ?? czy to zbieg okolicznosci.Czy moze tą wersja vaga nie da sie zdiagnozowac wspomagania ??.
  • Użytkownik usunął konto  

  • Poziom 17  
    Nie ma vag 1551 darmowej. Może masz poprostu zły program zrobiony dla żartu. Ja też się dałem nabrać na darmowego vaga z błedem.
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    co by nie mówić to raczej zbieg okoliczności.
    raczej nie słyszałem aby przez diagnozę coś innego uszkodzić

    co innego że wspomaganie w fabii to ciekawa i dość awaryjna sprawa
  • Pomocny post
    Poziom 17  
    krbl napisał:
    co by nie mówić to raczej zbieg okoliczności.
    raczej nie słyszałem aby przez diagnozę coś innego uszkodzić

    co innego że wspomaganie w fabii to ciekawa i dość awaryjna sprawa


    Ale wytłumacz to klientowi :| Ostatnio usiłował mi wmówić ,że przez podłączenie testera zepsułem oświetlenie wnętrza i elek. szyby.

    Co do Skody musiał być przypadek .
  • Poziom 17  
    oj można narzekać na klientów bez końca. Tak jak oni na mechaników.
    faktem jest że jest ostatnio moda na zrobienie mechanika w wała.

    niektórzy się już wyspecjalizowali dokładnie w temacie.
    poprostu trzeba uważać i tyle można na to poradzić

    Dodano po 54 [sekundy]:

    oj można narzekać na klientów bez końca. Tak jak oni na mechaników.
    faktem jest że jest ostatnio moda na zrobienie mechanika w wała.

    niektórzy się już wyspecjalizowali dokładnie w temacie.
    poprostu trzeba uważać i tyle można na to poradzić
  • Pomocny post
    Poziom 14  
    wojtula11 napisał:
    krbl napisał:
    co by nie mówić to raczej zbieg okoliczności.
    raczej nie słyszałem aby przez diagnozę coś innego uszkodzić

    co innego że wspomaganie w fabii to ciekawa i dość awaryjna sprawa


    Ale wytłumacz to klientowi :| Ostatnio usiłował mi wmówić ,że przez podłączenie testera zepsułem oświetlenie wnętrza i elek. szyby.

    Co do Skody musiał być przypadek .


    Wątpie zeby ktos uszkodzil vaga w ten sposob aby siadalo wspomaganie - musi to byc czysty przypadek.
    Ostatnio przyjechal do mnie mercedes 2003 c-klasa i naszczescie siadla dla klienta automatyczna skrzynia biegow chwile przed momentem kiedy mialem sie wogole do niego dotknac...
    Inaczej pewnie bylbym winny ;)
    Zreszta odziwo czesto takie rzeczy sie zdarzaja - raz klient przyjezdzal z 10 razy z audi z roznymi usterkami które mialy miejsce odziwo po dotknieciu sie do licznika! Nawet alternator mu siadł! :|
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    sory za pomylke korzystalem z vaga 1.05+ z obd jest on zgodny z vag1552
    sprawdzilem wiazke pod filtrem bezpieczniki dolelem plynu i dalej niema wspomagania.Za pomoza vaga 1.05+ nie laczy sie ze wspomaganiem co moge jeszcze zrobic.Pytanie do elektrita odnosnie "spróbuj jako słowo adresowe 44 "jak wejsc w ta opcje i jakim vagiem?? bo jestem laikiem ale cos bym sie w tej materi nauczyl
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    A jak wejde w slowo adresowe 44 albo 16 to mam zrobic adaptacje ???
  • Poziom 17  
    nie nie masz robić adaptacji tylko odczyt błędów.
    długa droga przed tobą.
    zainstaluj vagcom i przeprowadź diagnozę
    19.can getaway

    albo najlepiej auto skanowanie wszystkich systemów i wtedy zamieść tu wyniki tej dianozy.Wystarczy zkopiować i wkleić na forum.
    zobaczymy to powiemy dalej co i jak.
  • Poziom 14  
    Mam podobny problem.
    Uzywam do Vaga 3.11 tachopro II i po diagnozie zapaliła się lampka wspomagania. Ogolnie chodziło o dopisanie nowych zegarów i kluczyków do immo.
    Problem polega na tym ze po wymianie wskaźników w fabii trzeba zegary dopisać do sterownika. Odpalam Vaga 3.11 (po drodze zapala się wspomaganie!) ide do Instruments, loguje się kodem na zdrapce (orginalna zdrapka serwisowa więc kod powinien być dobry) oczywiście jest 0 przed czterocyfrowym numerem. Wchodze do adaptacji, tam wpisuje kanał 50 (wg. instrukcji vaga tak się dopisuje nowe wskaźniki) w rubryce niżej wpisuje ten sam login z zerem wciskam test, pokazuje się na górze WAIT i wg. instrukcji vaga po 4-5 sekundach powinno pokazac mi numer nadwozia itp. Problem w tym ze nic nie pokazuje!. Przechodze wiec do kanału 21 (próbuje dopisać same kluczyki!) wpisuje niżej ilośc kluczyków powiedzmy 1. Wciskam 4 razy Q później zapisuje ustawienia i gaśnie lampka immo. zapisuje i wychodze z vaga (wg. instrukcji powinno teraz zapisać kluczyk) nie moge odpalić samochodu. Wyciągam i wsadzam kluczyk ponownie zapala się lampka immo.
    Do tego pali się kontrolka tego nieszczęsnego wspomagania!

    Proszę pomożcie co może być przyczyną?!

    Sam już zaczełem podejrzewać:
    1. Może trachopro II nie obługuje takich funkcji VAG'a jak dopisanie kluczyków?
    2. Może Vag 3.11 nie jest do końca sprawny, źle zarejestrowany??
    3. Może (co jest mało prawdopodobne) numer login ze zdrapki na kluczyku jest z jakiegoś innego sterownika!?
  • Spec od samochodów
    Jak wstawiłeś nowe zegary jeżdzone to musisz mieć login tych zegarów.
  • Poziom 14  
    diag napisał:
    Jak wstawiłeś nowe zegary jeżdzone to musisz mieć login tych zegarów.


    Secret code(login o którym mowa) we wsadzie tych zegarów został ustawiony taki sam jak numer ze zdrapki dzięki czemu nigdy nie pomyle numeru :) ale mimo to wciąż był ten sam problem...

    Klient sprowadził w między czasie kogoś z serwisu skody. Człowiek podobno przyszedł z orginalnym kablem i oprogramowaniem - dokończył sprawe w 15 min. Miałem przebojów z tym licznikiem bo orginalny wsad w liczniku został uszkodzony. Musiałem znaleźć identyczny wsad, ustawić przebieg, znaleźć secret code z zegarów i nadal nie byłem w stanie dokończyć roboty (ustawić zegarów do sterownika i dopisać kluczyki...
  • Poziom 25  
    Witam ponownie po wejsciu w slowo adresowe 44 i zczytaniu kodow wyskoczyl kod 01656 crash signal 3500 po skasowaniu bledu problem sie rozwiazal zgasla lampka wspomagania i wspomaganie ruszylo.Dzieki wszystkim za pomoc. Temat zakonczony