Kupiłem ostatnio PB L-6C ,ale nie spełniają one moich oczekiwań... Jestem laikiem i zapewne źle coś podłączyłem, bo nie wierze żeby tak słabo grały... No, ale jak kupie wzmacniacz i subwoofer, to chcę zaprowadzić autko do jakiegoś warsztatu który się na tym zna... Więc proszę o poradę w sprawie zakupów - do ok 800zł. Moje radio to JVC KD-G201.
Muszę się dobrze zastanowić ile chce na to wydać, bo początkowe założenie było żeby zestaw czyli sub i wzmak kosztował nie więcej niż 800-900 zł. Ale nie wiem, bo jak już pisałem jestem troche zielony czy jest sens pakować większą kase... Jest możliwość złożenia zestawu ( sub + wzmak ) do 800zł i żeby nie grało, to jak na festynie ?:>
Dodano po 3 [godziny] 44 [minuty]:
Ok. Pogadałem z bratem i doszliśmy, że na razie kupimy sam wzmacniacz +/- 600zł, a później suba.
Myślałe ,że na wzmak 800(ten co ci podałem za taką kasę jest super.......tylko szkoda mi dać 800 za wzmak)Jakbym był na twoim miejscu i miał już 600 na wzmak to stanąłbym na głowie ,żeby skombinować te 200.
Hmmm... a nie będzie problemów żeby najpierw podłączyć ten przód co mam ,a z czasem dokupię subwoofer, bo na raz to tyle kasy nie dam rady wyłożyć ?
Z tym subwooferem, to znając mnie będzie cyrk, bo nie mam tyle zdolności żeby robić samemu skrzynie... Czy może nie jest to takie trudne jak się wydaje ? Wiem, że płyty mogę dociąć u stolarza, obliczyć wszystko w programie - wystarczy to tylko poskręcać, oblecieć sylikonem itd i to wszystko ?:>
Nie będzie problemów ,kupujesz wzmak ,podpinasz przody i gra.Potem tyrasz od rana do wieczora kupujesz głośnik niskotonowy(specjalnie nie całego gotowego suba bo skrzynke zrobisz sam i wyjdzie taniej)i podepniesz w mostku i wtedy to dopiero ZAGRA. Jaki kupić głośnik to twój wybór(poczytaj forum jest tego od groma).
To jest klasa o 1 wyżej(może ,że jest ich mniej na rynku to nie słychać o niej tak wiele jak o jr).Na pewno nie zawiedziesz się na nim. Tylko jedno mnie martwi kupujesz wzmaka za 1000,a radyjko cieniutkie(bez urazy).