Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
HelukabelHelukabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz i subwoofer do PowerBass L-6C

18 Sie 2006 12:04 3817 20
  • Poziom 10  
    Na początku chce się przywitać ;)

Kupiłem ostatnio PB L-6C ,ale nie spełniają one moich oczekiwań... Jestem laikiem i zapewne źle coś podłączyłem, bo nie wierze żeby tak słabo grały... No, ale jak kupie wzmacniacz i subwoofer, to chcę zaprowadzić autko do jakiegoś warsztatu który się na tym zna... Więc proszę o poradę w sprawie zakupów - do ok 800zł. Moje radio to JVC KD-G201.

Z góry dzięki
    Pozdrawiam jepek :pub:

Aha - autko to golf III
  • HelukabelHelukabel
  • Poziom 13  
    I nie spełnią.
    1 wygłuszenie drzwi
    2 dobry wzmak
    3 kable zasilające

Wtedy napisz jak grają :)
  • Poziom 10  
    Zapomniałem napisać... Drzwi wygłuszone matą app, kable z miedzi beztlenowej, czekam na dystanse... A więc potrzebny wzmacniacz - jaki ? :)

Chce podłączyć pod wzmacniacz subwoofer i te power bassy więc potrzebuje wzmacniacza 4 kanałowego ?
  • Moderator CarAudio
    Ile masz kasy?
  • HelukabelHelukabel
  • Poziom 10  
    Muszę się dobrze zastanowić ile chce na to wydać, bo początkowe założenie było żeby zestaw czyli sub i wzmak kosztował nie więcej niż 800-900 zł. Ale nie wiem, bo jak już pisałem jestem troche zielony czy jest sens pakować większą kase... Jest możliwość złożenia zestawu ( sub + wzmak ) do 800zł i żeby nie grało, to jak na festynie ?:>

Dodano po 3 [godziny] 44 [minuty]:

Ok. Pogadałem z bratem i doszliśmy, że na razie kupimy sam wzmacniacz +/- 600zł, a później suba.
  • Moderator CarAudio
    Myślałe ,że na wzmak 800(ten co ci podałem za taką kasę jest super.......tylko szkoda mi dać 800 za wzmak)Jakbym był na twoim miejscu i miał już 600 na wzmak to stanąłbym na głowie ,żeby skombinować te 200.
  • VIP Zasłużony dla elektroda