Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Głośniki na ARZ 6604 szerokopasmowe

viperlodz2 18 Sie 2006 20:24 5537 28
  • Głośniki na ARZ 6604 szerokopasmowe
    Witam:)
    Jest to moja pierwsza konstrukcja i muszę napisać, że nie znam się zbyt dobrze na głośnikach więc zrobiłem konstrukcje na szerokopasmowych głośniczkach które mi poleciliście. Link do tego tematu
    Głośniki są zbudowane na głośnikach tesla ARZ 6604.

Obudowa jest z płyty wiurowej 18mm połączona na klej do drewna pattex oraz na kołki. W środku jest wszystko uszczelnione silikonem (nie wiem czy dobrze zrobiłem.

Rodzaj obudowy: zamknięta
    Wymiary zewnętrzne: 400 x 250 x 200 (wysokość, szerokość, głębokość).

Chciałbym jeszcze podziękować wszystkim którzy pomogli mi w rozwiązaniu problemów.

P.S. Sorka za zdjęcia ale nie mam aparatu cyfrowego więc robione są komem.

Fajne!
  • #2 18 Sie 2006 21:33
    AMD Wojtek
    Poziom 11  

Dosyć ciekawa i na swój sposób oryginalna konstrukcja jednodrożna. Podoba mi się w nich ta prostota. ( nie mylić z prostatą) :D

• #4 18 Sie 2006 22:36
    Irvine Kinneas
    Poziom 17  

Konstrukcja bardzo łądna. Użyłeś w niej jakiejś zwrotnicy? W celu dopasowania impedancji przy wysokich tonach? Te głośniki dobrze spisują się w Horn-ach. Tylko obawiam się że bas to raczej jest nikły i góra tez nie za bogata.

P.S.
    Włąsnie za oknem przejechała mi umcykająca dyskoteka w Fiacie 126p "Maluch" 8O trogedia.....

• #5 18 Sie 2006 23:06
    viperlodz2
    Poziom 12  

Zwrotnicy nie używałem, a powinienem? Co do basu to muszę przyznać, że mnie zaskoczyło, bo spodziewałem się że nie będzie prawie w ogóle, ale jest i to przyzwoity, ale i tak planuję zrobić jeszcze subwoofer.

Tyle, że mam problem bo nie jestem pewny.