Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mercedes 207D ciężko pali na zimno

19 Sie 2006 19:05 3051 6
  • Poziom 15  
    Witam.
    Czy ktoś wie jak rozwiązany jest obwód żarzenia w tym mercu?
    Auto rano pali za drugim raze , trochę trzeba pokręcić.
    Może jakis schemacik obwodu żarzenia ktoś posiada?
    Pozdrawiam
  • Spec od Mercedesów
    mrachacz napisał:
    Witam.
    Czy ktoś wie jak rozwiązany jest obwód żarzenia w tym mercu?
    Auto rano pali za drugim raze , trochę trzeba pokręcić.
    Może jakis schemacik obwodu żarzenia ktoś posiada?
    Pozdrawiam


    Może i posiada. Ale były dwa układy grzania w "kaczorach": ze świecami połączonymi szeregowo i równolegle. Oprócz tego (jeżeli mnie pamięć nie myli) to oznaczenie "207" miał również któryś z modeli "SPRINTERA"

    Tak więc na razie wybacz - nie wiem czego pożądasz :|
    Nie mam ochoty skanować wszystkich rozwiązań ( bo może akurat któreś spasuje) :|
  • Poziom 15  
    W tym modelu świece są połączone szeregowo . Na jakie napięcie są te świece ?
    Zauważyłem brak połączenia między cięgnem z pompy wtryskowej a cięgnem gazu , cięgno z pompy jest ustawione do góry i złapane gumką do obudowy, dociskając je zwiększają się obroty silnika.
    Brak jest możliwości ustawienia wolnych obrotów.
    Muszę jednak kupić książkę .
    Chyba że ktoś z was jest w stanie coś zaradzić .
    Pozdrawiam
  • Spec od Mercedesów
    Każda ze świec pracuje na napięciu ok. 1,7 V, (reszta odkłada sie na opornikach pomiędzy świecami. Jeżeli przestanie grzać którakolwiek świeca, przestaje grzać cały układ. Większa filozofia typu "schemat" potrzebna nie jest - wystarczy zmierzyć spadek napięcia na każdej ze świec, żeby wykluczyć usterkę. Przerwa na którejkolwiek świecy unieruchomi cały układ, jednak zwarcie na świecy spowoduje jedynie brak grzania na określonym cylindrze i może spowodować trudności w uruchomieniu silnika
  • Spec od Mercedesów
    Każda ze świec pracuje na napięciu ok. 1,7 V, (reszta odkłada sie na opornikach pomiędzy świecami). Jeżeli przestanie grzać którakolwiek świeca, przestaje grzać cały układ. Większa filozofia typu "schemat" potrzebna nie jest - wystarczy zmierzyć spadek napięcia na każdej ze świec, żeby wykluczyć usterkę. Przerwa na którejkolwiek świecy unieruchomi cały układ, jednak zwarcie na świecy spowoduje jedynie brak grzania na określonym cylindrze i może spowodować trudności w uruchomieniu silnika
  • Poziom 15  
    Na ostatniej świecy względem masy mam skaczące 0,6-0,8 V
    Wykręciłem świece i sprawdziłem wg.nr 0 250 001 016 jest to świeca do Merca W123 .
    Może inaczej , czy zna ktoś model świec jaki ma być w 207D?
    Pozdrawiam

    Dodano po 3 [godziny] 30 [minuty]:

    Czy jest ktoś w stanie pomóc ??
    Chodzi o model świec do 207D
  • Poziom 18  
    ten numer który podałeś to do silnika 2.4 -48 KW i dla silnika 2.0-40KW. Natomiast dla silnika 2.4 -53KW to 0 250 201 039 lub 0 250 201 045.