Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kompletyny Brak Iskry - Peugeot 106XT 1.4i, 75km. 93r., LPG

23 Sie 2006 20:09 1635 3
  • Poziom 10  
    itam serdecznie,
    Wlasnie wrocilem z wakacji w gorach, po przejechaniu ok. 200 km dotarlem bez zadnych problemow do domu. Po ok. 2 godzinach usilowalem odpalic mojego puga ale bez powodzenia.

    Wystepuje Kompletyny Brak Iskry.

    Sprawdzilem: 1) swiece - sa dobre
    2) kable - takze ok.
    3) bezpieczniki w skrzynce glownej - ok (choc z tego co wiem nie ma to znaczenia)
    4) Wymienilem tez dla bezpieczenstwa bezpiecznik przy cewce
    5) Przemierzylem cewke, na pierwotnym 1.2Ohm, na wtornym 7.1kOhm, po wlaczeniu zaplonu na pinach wejsciowych cewki max 0.05V - przed ok. 2 miesiacami mialem wymieniana cewke zaplonowa wstawili mi jakas dziwna uzywana z napisem OPEL 1.6, 16V.
    6) Zalatwilem na podmiane przekaznik podwojny - nie pomoglo - pompe slychac

    Prosze o pomoc w diagnostyce. Jezleli ktos moze mi pomoc i dostarczyc informacji:
    1) Jak wykluczyc badz potwierdzic uszkodzenie cewki zaplonowej?, czy na pinach wejsciowych ma byc czy nie ma byc napiecia?
    2) Jakie polaczenia sprawdzic?
    3 Czy po wymazaniu bledow z ECU nastapi diagnostyka i ponowne wpisanie usterek do ECU tylko po zakreceniu rozrusznikiem bez odpalenia - obawiam sie ze w warsztacie nie wymazali bledow z ECU przy wymianie cewki
    4)Bede wdzieczny takze za informacje o schemacie instalacji elektrycznej.
    (mam jedynie z "Sam naprawiam auto" ale tam tego nie ma.
    Pozdrawiam i z gory dziekuje
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Użytkownik usunął konto  
  • Sklep ElwronSklep Elwron
  • Poziom 10  
    A w tym modelu wystepuje wogole ten czujnik?

    Jezeli jest to czy to jest dobry sposob na sprawdzenie czujnika??

    gzresieknysa napisał:
    Witam

    Sprawdź najpierw kodem błyskowym.Zewrzyj pin 6 gniazda diagnostycznego do masy i sprawdź jaki błąd wyskoczy.
    12 za każdym razem i 31 również na zgaszonym silniku.

    Kostka od czujnika obrotu wału jest w okolicy podszybia za kolektorem ssącym.Jest to 3 pinowa kostka.Sprawdź pomiędzy pinami 1 i 2 rezystancję ,powinna wynosić od 500 do 800 Ω.Pomiędzy 2 i 3 nieskończenie duża i tak samo między 1 i 3.

    powodzenia

    Gietek


    Bedziesz tak dobry i podpowiesz jak zlokalizowac i przetestowac ten wzmacniacz modulu zaplonu ?

    Czy to prawda ze ECU wymazuje komunikaty o bledach po 20 prawidlowych odczytach danego elementu?

    Z gory dziekuje.
    Pozdrawiam

    Dodano po 16 [minuty]:

    Co do czujnika to w wielopunkcie jest na pewno - znalazlem schemat blokowy, nie wiem natomiast czy wystepuje w jednopunkcie
    POzdrawiam
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto