Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Coś dziwnego z silnikiem poloneza.

mirek1g 23 Sie 2006 21:05 873 6
  • #1 23 Sie 2006 21:05
    mirek1g
    Poziom 14  

    Co to może być? Silnik jak jest zimny słabo pali (pracuje na 4 cylindrach na 100%), gdy sie nagrzeje, praca i moc silnika na wyższych obrotach nie budzi zastrzeżeń, gdy jest na wolnych obrotach pracuje stabilnie. W czasie przyspeszania wyczuwa sie brak mocy do pewnych obrotów. Po przekroczeniu ok. 2500 obr/min wszystko jest znowu ok. Świece, przewody wn są nowe - sprawne. Filtr powietrza i paliwa też nowe.

    0 6
  • Pomocny post
    #2 23 Sie 2006 21:15
    Nik xxl
    Poziom 13  

    Witam ,sprawdź silniczek krokowy jeśli takowy posiada (nie określiłeś jaki model ),jeśli jest w porządku to stawiam na uszczelkę pod głowica, łatwo sprawdzić :
    -stan płynu zmniejsza sie
    -węże od chłodnicy są napęczniałe zbyt mocno na gorącym silniku

    0
  • #3 23 Sie 2006 21:21
    cjr
    Poziom 20  

    Który rok i jaki silnik? W polonezach było ich kilka.

    0
  • #4 23 Sie 2006 21:41
    gondoljerzy
    Poziom 23  

    Czy ta przypadłość wyszła nagle czy narastała stopniowo? Może było coś ostatnio naprawiane?
    Objaw teoretycznie pasuje do opóźnionego wałka rozrządu. Może przeskoczył o 1 ząbek na pasku?

    0
  • #5 23 Sie 2006 21:50
    mirek1g
    Poziom 14  

    No jasne Nik ma chyba rację od jakiegoś czasu muszę dolewać płyn chłodzący a nigdzie nie widzę śladów wycieku. Nie łączyłem jednego z drugim. Dzięki!!!!

    0
  • #6 23 Sie 2006 22:08
    Usunięty
  • #7 23 Sie 2006 23:44
    mirek1g
    Poziom 14  

    Elektrit, nie wiem o co Ci chodzi. Byłem kilka dni temu w warsztacie samochodowym i mechanik wziął 50zł za czyszczenie silnika krokowego bo to miała być przyczyna usterki. Nic to nie pomogło. Właśnie wróciłem od innego mechanika i okazało się, że mam na 3 cylindrach ciśnienie 12atm a na jednym 6,5. W piątek stawiam samochód na wymianę uszczelki pod głowicą. Więc Nik miał chyba rację.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo