Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lampowa końcówka mocy

25 Sie 2006 15:56 5268 19
  • Poziom 9  
    jestem laikiem w sprawach elektroniki tzn. odróżniam tranzystor od transformatora. Chciałbym zbudować lampową końcówke mocy którą podpinałbym pod paczkę 4x12 i nie wiem jak się do tego zabrać, są jakieś schematy w których było by wszystko rozpisane tzn. jakie lampy, wogóle spis części? ile zrobienie takiej końcówki by mnie kosztowało?
  • PCBway
  • Specjalista - wzmacniacze gitarowe
    Pieczar91 napisał:
    jestem laikiem w sprawach elektroniki tzn. odróżniam tranzystor od transformatora. Chciałbym zbudować lampową końcówke mocy którą podpinałbym pod paczkę 4x12 i nie wiem jak się do tego zabrać, są jakieś schematy w których było by wszystko rozpisane tzn. jakie lampy, wogóle spis części? ile zrobienie takiej końcówki by mnie kosztowało?

jak dla laika to kosztowałoby cię to masę nerw i niepszespanych nocy - z tych nerw ma się rozumieć.
  • PCBway
  • Poziom 9  
    z twojej wypowiedzi wywnioskowałem że niema jakiegoś schematu w którym było by czarno na białym napisane jak, co i gdzie bez skąplikowanych terminów, tak z czystej ciekawości jeszcze zapytam ile by takie coś kosztowało?
  • Poziom 16  
    Zobacz stronę ecclab. http:\\www.ecclab.com. Znajdziesz tam gotowe projekty. Teorii jest w necie pełno. Na początek zrób coś prostego np pierwsza pozycja w dziale gotowe (około 5W), albo 3W na ECL86. Też zaczynam interesować się elektroniką, ale wiem już, że wzmak lampowy to droga zabawka. Najdroższe są trafa głośnikowe, sieciowe no i lampy. Opory to grosze, kondensatory też ujdą. Życzę powodzenia w budowie i gratuluję zainteresowania elektroniką!
    Pozdrawiam!
    MMłynek [/url]
  • Specjalista-oldradio
    Pieczar91 napisał: