Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra 1,4 C14NZ - silnik gaśnie podczas skręcania

26 Sie 2006 22:13 2212 6
  • Poziom 39  
    Witam!
    Krótko opiszę problem:
    Po wymianie parownika Zavoli na jakiś nieznany, nastąpił problem, mianowicie przy gwałtownym skręcie w lewo samochód gaśnie, dzieje sie to tylko na gazie i to jak sądze przez to że nowy reduktor jest słabszej jakości, tj. niema wzmacnianej membrany i podczas skrętu działa grawitacja i się przemieszcza membrana...co tutaj zrobić w tym wypadku?? bo to niejest miłe kiedy gaśnie przy skręcaniu.
    Pozdrawiam
  • Poziom 18  
    jeżeli nie pomoże przesłona dla otworów kompensacyjnych to chyba nic ,no że to nie reduktor?
  • Poziom 19  
    musisz kupić odpowiedni, czyli dobrej jakości reduktor. Pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Istnieje możliwość ustawienia stałego wydatku (nie we wszystkich reduktorach- napisz jaki masz) czyli pokręcenia srubką zamykającą kanał obejściowy. Wtedy nie bedzie gasł. Może być też problem z dolotem powietrza ale to mało prawdopodobne.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 15  
    lukashb napisał:
    ... podczas skrętu działa grawitacja i się przemieszcza membrana...


    A podczas postoju nie dziala :?::?::?: Chyba miales na mysli sile odsrodkowa?...
    Jesli tak, to zupelnie slusznie.

    Po pierwsze zobacz, w jaki sposob masz zamocowany reduktor - powinien byc umieszczony
    - wzdluz osi pojazdu;
    - ponizej zbiornika wyrownawczego plynu chlodniczego;
    - mozliwie blisko miksera.

    PS. Jakiej firmy reduktor masz teraz?
  • Poziom 39  
    Tak dokładnie, chodzi mi o siłę odśrodkową.
    Reduktor jest zamontowany tak jak podałeś, tj niżej niż zbiorniczek, wzdłóż osi pojazdu. A jakiej firmy muszę sprawdzić bo narazie niewiem samochód nie mój tylko rodziny i narazie niemam dostępu...będe miał we wtorek/środe. Narazie tyle. Pozdrawiam