Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

chrysler stratus problem z silnikiem

rpland 26 Aug 2006 23:09 6592 13
  • #1
    rpland
    Level 10  
    kupilem taki wynalazek stratus 25 LX cabrio mam problem z silnikiem zapala i po 5sekundach gasnie co robic jest tam jakies zabezpieczenie co odcina zaplon?pomocy dzieki
  • #2
    pontuś
    Level 18  
    Witam.
    Podaj rok produkcji tego auta, jaki silnik?
  • #3
    rpland
    Level 10  
    haj rok 1997 silnik 2.5LX 163 PS automatyczna skrzynia
  • #4
    pontuś
    Level 18  
    Spróbuj odczytać kod błędu ( o ile będzie).
    Cztery razy włącz i wyłącz zapłon za piątym razem włącz i zostaw zapłon włączony i patrz na kontrolkę z elektroniki silnika (CHECK ENGINE) powinna błyskać w określonym trybie. Długie świecenie - dziesiątki,
    krótkie- jedności liczby kodu błędu.
    Jeśli się uda to napisz jakie kody "wybłyskało"
  • #5
    rpland
    Level 10  
    super jutro sprawdze to i dam znac dzieki
  • #6
    elektronika5
    Level 15  
    W tym aucie powinien być pilot który
    umożliwia odblokowanie immo.
    Jeżeli działa poprawnie to szukaj
    w instalacji. Jeżeli nie to
    możesz zamówić nowy lub
    usunąć immo na stałe.
    W tym modelu jest to możliwe.
    Objaw opisany przez Ciebie
    to właśnie zablokowany sterownik
    przez immobiliser fabryczny.

    Pozdrawiam
  • #7
    rpland
    Level 10  
    mam zrobione byly przepalone kable przy bezpiecznikach i 1bezpiecznik dzieki za informacje
  • #8
    burzyk1993
    Level 2  
    Jak mam odczytać kody co to znaczy że dugie świecenie to dziesiątki o krótkie jedno

    Dodano po 2 [minuty]:

    Jak mam odczytać kody co to znaczy że dugie świecenie to dziesiątki o krótkie jedności. Jaki to jest ciąg cyfr z ilu liczb się składa. Ja mam inny problem jak wskazówka dojdzie do 86 stopni do silnik zaczyna się dławić i zapala się check. Wymieniłem 3 kompy i to samo.
  • #9
    JACK 81
    Level 10  
    Kody są dwucyfrowe.
    Zlicza się ilość mignięć częstotliwość ok 1s,przerwa pomiędzy mignięciami ok.2s oznacza koniec zliczanej cyfry.
  • #10
    burzyk1993
    Level 2  
    A może pan ma listę kodów do tego modelu? U mnie wysykakuje 22, 12,34,42. Czy nie trzeba resetować kompa poprzez wyłączenie aku. Zmieniłem 3 razy komputer a lampka check się zapala ( ale nie zawsze i częściej w zimie jak w lecie) Pomocy
  • #11
    JACK 81
    Level 10  
    22-sygnał czujnika chłodziwa poza zakresem
    12-zbyt niskie napięcie akumulatora,odłączony akumulator
    34-(1984-86)EGR obwód solenoidu zwarty lub otwarty.(1987-91)regulator prędkości zwarty lub otwarty.
    42-otwarty lub zwarty obwód przekażnika automatycznego wyłączania(główny przekażnik).Obwód sterowania przekażnika pompy paliwa.Zespół poziomu paliwa -bez zmian w miarę przebywania odległości.

    Proponowałbym zrobić reset (odłączyć akumulator na jakieś 30 s.)przejechać z kilka kilometrów aby silnik doszedł do temp.i wtedy jeszcze raz sprawdzić.
  • #12
    burzyk1993
    Level 2  
    Mam pytanie jakie są objawy wieszania albo awarii zaworu EGR. U mnie cały czas wywala ten bład i lapmka check engine pali się non stop?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Przy temperaturze 75 stopni silnik gaśnie i dopiero jak ostygnie mogę jechać dalej. Lampka pali się cały czas
  • #13
    JACK 81
    Level 10  
    EGR nie powinien wpływać na gaśnięcie silnika.Można go sprawdzić podłączając do niego (tam gdzie kostka dwu-pinowa)12V i sprawdzić czy słychać elektrozawór.
    Stawiałbym na kod 22 czujnik temp.cieczy jest jednym z kilku które ustalają dawkę wtryskiwanego paliwa.
    Praktycznie nie miałem do czynienia z Stratusem więc nie podpowiem gdzie ten czujnik się znajduje i jakie wartości wysyła.Najlepiej serwisuwkę zasać i postudiować troszkę.
  • #14
    mardock2009
    Level 2  
    kolego immobilaizer na 100% napewno firmy rockwell to samo mialem rozwiazanie przeprogramowac skrzynke SRI tam jest zapisane immo koszt ok 300zl diagnostyke zrobisz ELM 327