Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak podłączyć sterowanie pilotem do centralnego zamka

waldemarek_b 27 Sie 2006 11:47 5683 11
  • #1 27 Sie 2006 11:47
    waldemarek_b
    Poziom 10  

    Witam - jak podłączyć sterownik pilota do istniejącego zamaka centralnego - załączana instrukacja montarzu jest śmieszna i jak dla mnie nic z niej nie wynika (NO, N, NC przekaźnik zamykania, przekaźnik zamykania:cry:)
    załączyłem schemat z samochodu i schemat sterwnika pilota
    oczywiście podłączenie zasilania i kierunkowskazów nie stanowi problemu chodzi o samo zamykanie i otwieranie
    jak podłączyć sterowanie pilotem do centralnego zamka
    jak podłączyć sterowanie pilotem do centralnego zamka

    0 11
  • #2 27 Sie 2006 12:33
    rysiu666
    Poziom 19  

    A jakie to auto?Bo to moze być schamat np.promu kosmicznego.:)

    0
  • #3 27 Sie 2006 13:22
    waldemarek_b
    Poziom 10  

    rysiu666 napisał:
    A jakie to auto?Bo to moze być schamat np.promu kosmicznego.:)

    Opel Astra '95 1.7tdi

    0
  • Pomocny post
    #4 27 Sie 2006 13:50
    Trawik
    Poziom 23  

    pod zielony i niebieski przewód "masa"
    przewód pomarańczowy podpiąć pod przewód brązowo-biały (otwieranie) wychodzi on z drzwi kierowcy
    a przewód różowy pod brązowo-czerwony też wychodzi z drzwi kierowcy (zamykanie)

    0
  • Pomocny post
    #5 27 Sie 2006 14:07
    rysiu666
    Poziom 19  

    A wszystko znajdziesz w lewym dolnym slupku,oprócz sygnałów zamka jak napisal kolega wyzej - znajdziesz tam kierunki czarny z białym i czarny z zielonym, a takze +12v czerwony i brązowy(grubszy) masa.

    0
  • #6 27 Sie 2006 21:20
    waldemarek_b
    Poziom 10  

    rysiu666 napisał:
    A wszystko znajdziesz w lewym dolnym slupku,oprócz sygnałów zamka jak napisal kolega wyzej - znajdziesz tam kierunki czarny z białym i czarny z zielonym, a takze +12v czerwony i brązowy(grubszy) masa.


    No i wszystko jasne. Wszystkim bardzo dziekuje.

    Tylko jeszcze tak: skoro przewody sterowania wychodzą z drzwi to i tak muszą dojść do fabrycznej centrali (górny schemat modół K37 przewód nr 2 i 6) jat tam i masa i "+" (przewód nr 9 i 11) i jeżeli dobrze sie orientuje to ta centralka jest w prawym słupku gdzie są i przewody kierunków - jeżeli to wszytko sie zgadza to po co szukać przewodów z drzwi skoro wszytko jest w jednym miejscu TAK czy NIE ???

    Jeżeli sie myle prosze mnie sprostować !!!

    Pytanie nr 2
    Co przerobić aby na 2 kanale transmisji z pilota otworzyć klape bagażnika bez otwierania drzwi (zachowując możliwość otwierania i zamykania wszystkiego jednocześnie)
    Pytanie nr 3
    Trzeci kanał transmisji podaje mase na 30 sekund w celu np domykania szyb - moje auto nie ma elektrycznego podnoszenia szyb więc do czego jeszcze można to podłączyć - moze ktoś ma jakiś patent ??? :D

    0
  • #7 27 Sie 2006 21:45
    rysiu666
    Poziom 19  

    Kierunki ida lewym progiem wiec nie ma ich w prawym słupku i dlatego najlepei jest sie wpiąć w lewym słupku gdzie jest wszystko.
    Co do pytania o klape tylna i drugi kanal transmisji musisz dołozyc siłownik aby otwierał ci klape bez otwierania reszty. A trzeci kanał zafabtazjuj i podłacz gdzie chcesz np swiatła mijania, ale według mnie poprostu go zostaw nie wszystko da się wykorzystać we wszystkich samochodach.

    0
  • #8 28 Sie 2006 08:44
    waldemarek_b
    Poziom 10  

    rysiu666 napisał:
    Kierunki ida lewym progiem wiec nie ma ich w prawym słupku i dlatego najlepei jest sie wpiąć w lewym słupku gdzie jest wszystko.
    Co do pytania o klape tylna i drugi kanal transmisji musisz dołozyc siłownik aby otwierał ci klape bez otwierania reszty. A trzeci kanał zafabtazjuj i podłacz gdzie chcesz np swiatła mijania, ale według mnie po prostu go zostaw nie wszystko da się wykorzystać we wszystkich samochodach.


    Ale siłownik przy zamku klapy jest fabrycznie zamontowany !!!

    0
  • #9 28 Sie 2006 08:58
    woooojtek
    Poziom 18  

    Ale siłownik przy zamku klapy jest fabrycznie zamontowany !!![/quote]

    Ale wszystkie siłowniki są zasilane na tym samym obwodzie. Zasilasz jeden otwierają się wszystkie

    0
  • #10 28 Sie 2006 20:47
    waldemarek_b
    Poziom 10  

    woooojtek napisał:
    Ale siłownik przy zamku klapy jest fabrycznie zamontowany !!!


    Ale wszystkie siłowniki są zasilane na tym samym obwodzie. Zasilasz jeden otwierają się wszystkie[/quote]

    No własnie o to pytam - co zrobić, co zamontować dodatkowo aby była taka możliwość

    0
  • #11 11 Paź 2006 23:40
    maciek597
    Poziom 2  

    witam!
    ja też mam ten problem tylko chce założyć ten sam sterownik do samochodu lancia dedra jest tam oryginalny centralny zamek
    moze wie ktoś pod jakie kabelki go podłaczyć ?!?!
    pzdr

    0
  • #12 12 Paź 2006 09:15
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    a postawisz piwko?:D sterowanie dwie masy na niebieskim zamknij i białym otwórz w czarnym konektorze przy bezpiecznikach,tam też przy bezpiecznikach masz kierunki na niebieskim i niebiesko-czarnym,krańcówki są wszystkie osobno tez przy bezpiecznikach szaro-żółty,szaro-czarny,szaro-zielony i szaro-czerwony,przyjemnej pracy.

    0