Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PEUGEOT 406 LPG PROBLEM na benzynie

02 Wrz 2006 19:18 5483 10
  • Poziom 12  
    PEUGEOT 406 1.8 16V, LPG 1 generacji.
    Na gazie wszystko dobrze.
    Na benzynie często chodzi nierówno. Jak zapalam zimne auto to po 2 sekundach gaśnie. Dopiero za 3 razem chodzi. Często też jest problem z wchodzeniem na obroty. Dodaję gazu, a on jakoś tak słabnie i nie może się rozkręcić.
    Jak odłączę akumulator na parę minut i potem podłączę, to potem jest dobrze jakiś czas. Tak jakby był jakiś błąd zarejestrowany przez komputer, a po odłączeniu akumulatora sie resetuje.
    Wymieniłem wszystkie filtry, czujnik podciśnienia w kolektorze, przeczyściłem silnik krokowy i przepustnicę. Nie wiem co robić dalej.
    PROSZĘ O POMOC !
    Pozdrawiam
  • Poziom 20  
    Jazda na gazie powoduje błędy w ustawieniach sterownika benzyny.Jeśli ściągnięcie klemy pomaga,to problem leży po stronie lpg...
    Trzeba zamontować przekażnik resetowania ecu,lub parametry emulacji w centralce lpg są złe..
    Ewentualnie żle dobrana instalacja,zła regulacja...
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 20  
    Jesli 95-99 82kW LFY to motronic mp 5.1.1 lub 5.2 i tam moze ,to działać...
  • Poziom 12  
    To jest LPG ze śrubą na przewodzie, nie ma attuatora i instalacja nie korzysta z sondy lambda. Jedyną elektroniką jest przełącznik gazu oraz emulator wtrysków.
    Na gazie co chwilę zapala mi się kontrolka komputera - ponoć jest to normalne w tej instalacji, z powodu braku attuatora i komputerka biorącego sygnały z sondy lambda.
  • Poziom 1  
    Miałem to samo w swoim Peugeocie. Pomogło wyczyszczenie silnika krokowego. Spróbuj i Ty (nic nie kosztuje, a może pomóc)
    Pozdrawiam i życze powodzenia
  • Poziom 26  
    U kolegi jak wspomniane z braku sterownika gazu (IMHO ten gaz to pomylka!!) sterownik sie adaptuje do nowych warunkow pracy z sondy (ktora nie dziala poprawnie przy takim gazie) i temu zapala sie kontrolka silnika i te wszystkie bajery. Nalezy zamontowac sterownik gazu II gen,wtedy zaadaptowac na nowo ECU i nie bedziesz mial problemow. Sprawa nie wiaze sie z silniczkiem krokowym.
  • Poziom 25  
    W Peugeotach 406 i 306 do sterowania silnikiem 1,8 16V wykorzystywane były 4 systemy wtrysku. Bosch MP5.1.1, MP5.2, MP7.3 i Sagem SL96. A co do gazu to podzielam zdanie mateo027.
  • Poziom 11  
    Witam wszystkich.

    W tym przypadku wina gazu to moze byc oczywista sprawa, ale
    ja w swoim 406 1,8 16v nie mam instalacji, a problemy mam podobne.
    (jak zimny to po odpaleniu zaraz gasnie i czasami nie wchodzi w obroty)
    Najgorsze jest to, ze w moim przypadku nie trzeba odlaczac aku - samo
    przechodzi po kilku minutach pracy.

    Jakies pomysly??????
    Dzieki Tomek
  • Poziom 11  
    Sprawdz jaki jest skład spalin na wolnych i podwyższonych obrotach ,emulacja wtryskiwaczy również może być nieodpowiednia często emulatory mają różne oporności 25,50, 100 a nawet 200 ohm w volvo .Winę ponosi napewno zły skład spalin lub zła emulacja wtryskiwaczy podjedz na komputer a wyjdzie ci długi wydruk usterek nie kasuj wcześniej ecu przez odłączenie akumulatora
  • Poziom 26  
    Kolego sarluk zdaje sie,ze wszystko powiedziane w temacie. Co do problemu thomas_pys to trzeba auto zdiagnozowac, bez tego sie nie obedzie. Nie tylko bledy,ale i parametry na zimnym silniku.