Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Cyfrowy Polsat na 2 telewizory

04 Wrz 2006 20:19 6756 14
  • Poziom 10  
    Witam.
    Jezeli nie w tym dziale to na prawde z gory przepraszam. Jednak do zadnego innego mi moj problem nie pasowal.

    Mam cyfrowy polsat i dekoder Echostar i do glownego tv dekoder mam podlaczony przez Euro... chce podlaczyc dzieciakowi w pokoju do telewizora i nie wiem jakie rozwiazanie bedzie najlepsze. Rozgaleznik do euro czy przez IF-OUT i pociagnac kabel antenowy? Prosze o porade. Ogolnie sklanialbym sie do opcji nr dwa czyli przez IF-OUT bo chyba prosciej i szybciej?
  • Poziom 41  
    Na obydwóch TV będziesz mial ten sam program
  • Poziom 10  
    wiem o tym... tak ma byc... po prostu... dzieciak to nocny marek a ja chodze wczesnie spac... on sobie ustawi 1 program i bedzie lecialo, ja bede spokojnie spal a on nie bedzie mi maglowal tv w pokoju do pozna tylko sobie u siebie bedzie tam siedzial i ogladal.
  • Moderator
    Nie wiem jak Echostar, u siebie z Cyfry drugim EURO wychodzę na wideo (włączony na AV). Antena z dachu przechodzi przez wideo i dalej do innych TV. Wystarczy je wstroić na kanał wideo i po sprawie. Typowe rozwiązanie. Natomiast, gdy twój tuner posiada gniazda antenowe, to ich użycie jest oczywiste. Może być tylko problem z przeprowadzeniem kabli.
  • Poziom 10  
    czyli bez problemu... kabel antenowy i mozna podlaczac. Tylko mam nadzieje ze wyjscie IF-OUT to wyjcie antenowe o ktorym rozmawiamy. Bo.. wyjscie to jest na nakretke tak jak wejscie od konwertera...
  • Moderator
    Czyli jednak przelotka na drugą satelitę, np analogową. Typowe gniazda anteny TV wyglądają tak jak np. w wideo, ale nie każdy tuner (dekoder) je posiada. Przy ich braku najprostsza i najbardziej poprawna jest opcja z wykorzystaniem wideo. Chyba masz dwa gn. EURO w tunerze?
  • Poziom 10  
    tak... jedno jest tv a drugie vcr...

    jak to zrobic z wykorzystaniem video?

    i czy gdybym chcial jednak rozdzielic przez euro to czy ten rozgaleznik euro zda egzamin?
  • Poziom 10  
    Ja mam również CP i Echostara, a w drugim pokoju zwykłego fergusona po FTA. Czy jest jakaś możliwość zeby zdekodowany sygnał z Polsatu puścić przez tego fergusona tak żebym miał dostęp do wyboru kanałów...
  • Poziom 43  
    To co się orientuje to ten dekoder nie ma modulatora i przez antenę nie puścisz. Jedynie rozgałężnik Euro lub dokupienie modulatora.

    Dodano po 2 [minuty]:

    IF OUT to wyjście pośredniej a nie antenowe.
  • Poziom 10  
    czyli ostatecznie jednak pozostaje euro.
  • Moderator
    Do mich007 - oczywiście to niemożliwe.
  • Poziom 10  
    Mirek Z. - tak też myślałem ale chciałem się upewnić...dzięki za info:)
  • Poziom 15  
    kierownikk napisał:
    czyli ostatecznie jednak pozostaje euro.
    Z euro możesz mieć problem z przeciągnięciem kabla z pokoju do pokoju.Aleternatywą jest założenie zewnętrznego modulatora i puszczenie do drubiego pokoju zwykłego koncentryka.
  • Poziom 17  
    Maiprostsze rozwiązanie podał MirekZ. Z dekodera wychodzisz kablem Euro na weiście Euro w magnetowidzie. Magnetowid ustawiasz nie na programy telewizyjne tylko na odbiór z A/V. Na wyjście antenowe magnetowidu przyłączasz koncentryk który ciągniesz do pokoju w którym jest drugi TV i włączasz go do gniazda antenowego. Wyszukujesz na tym TV program z tunera Polsatu podawany przez magnetowid i oglądasz.
  • Poziom 37  
    Dlaczego problem? No może, ale trzebaby to zrobić wiedząc jakie gniazda ma temtem TV u dzieciaka. Może nie być gotowego więc trzeba kupić kabla "dwie żyły w dwóch ekranach" i na jednym końcu przylutować EURO a na drugim stosowne wtyczki/ę. Wcześniej (albo później) go przeciągnąć i tyle... Gotowy E-E 10mb w http://sklep.aswo.pl/szukaj/szukaj.php?subSzu...k=50&txtSzukaj=&grupa=146&idgrupy=2&promocja= kosztuje ok. 20PLN.