Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak w excelu stworzyc automatycznie kalendarz

rmffm12 05 Wrz 2006 10:21 20282 1
  • #1 05 Wrz 2006 10:21
    rmffm12
    Poziom 15  

    Jak w excelu stworzyc automatycznie kalendarz tak by w jednej kolumnie w poszczegolnych komorkach były wszystkie dni roku pisane w dół poczawszy od 1 stycznia a skonczywszy na 31 grudnia.
    By moc w drugiej kolumnie przypisac do tego danego dnia liczbe przepracowanych w nim godzin.

  • Pomocny post
    #2 05 Wrz 2006 10:34
    paweliw
    Spec od komputerów

    W pierwszej komórce wpisujesz 2006-01-01, "łapiesz" lewym przyciskiem myszy czarny krzyżyk w prawej dolnej części komórki i ciągniesz w dół do uzyskania daty 2006-12-31.

    Potem zmieniasz format daty w całej kolumnie na taki jaki potrzebujesz (menu Format->Komórki...->Liczby->Data )

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME