Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Curtis CE Model. No 2102 D

05 Wrz 2006 15:41 1170 7
  • Poziom 2  
    Od razu zaznaczam że jestem z wykształcenia budowlańcem :D Oddałem telewizor do serwisu i gość powiedział mi że zniszczona jest głowica i trzeba kupić nową, usługa ta miała mnie kosztowac równe 100zł. Na internecie znalazłem stosunkowo tanie głowice więc postanowiłem telewizor naprawić samemu i tu mam do was pytanie. Z czytania schematów jestem zielony a gość w serwisie zerwał mi naklejke z głowicy, czy mógłbym mi ktoś powiedzieć jaką głowice musze kupić ?? Z podobnych tematow na forum wyczytałem że gościu włożył głowice TDQ-38A i wszystko działa OK. W sklepie internetowym zauważyłem że jest też dostępny model TDQ-38B więc będę serdecznie wdzięczny za wskazanie mi odpowiedniej głowicy do mojego wiekowego telewizorka.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 20  
    Orginalny tuner to 3310 KYC.Są i dostępne zammienniki.
  • Poziom 32  
    A jakie masz objawy usterki??
  • Poziom 2  
    objawy są takie że nie mam obrazu i dźwięku bo siostra tak kręciła kablem (podobno miała zły obraz) aż urwała końcówke głowicy do której wchodzi antena, sam próbowałem to reanimować ale bez rezultatu więc wywiozłem go na serwis i gość powiedział że trzeba nową głowice

ps. Andrzej Wierzbicki mógłbyś podać jakieś numery tych zamienników bo jutro jade szukać tej części i chciałbym mieć jakąś liste zamienników jakby akurat nie mieli tej właściwej części
  • Poziom 14  
    Taką głowicę można naprawić samemu .Wylutować za pomocą odsysacza zdjąć boczne dekielki napewno przy gniezdzie bedzie widać uszkodzenie które można samemu polutować,
  • Poziom 20  
    Pasujące zamienniki:
    ET-3D1-EW GDC RF S40
    ECC-6883JE.D
  • Poziom 2