Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Elektryczna pompa wspomagania Volvo 440 1.9 TDi

06 Wrz 2006 21:46 2840 1
  • Poziom 11  
    witam
    moj problem polega na tym ze w moim samochodzie zastosowano elektryczna pompe wspomagania. lecz niestety przez zatarte lozysko spalil sie silnik napedzajacy ta pompe. jest on w srodku caly popalony.
    no i problem zaczyna sie tu ze ciezko taka pompe elektryczna dostac.
    jedyne co odczyatalem z tego silnika to:
    ECIA B5 183 39 90
    V12
    jest to silnik na napiecie 12V
    czy ma ktos moze pomysl co z tym zrobic, albo zna jakas firme ktora by byla w stanie zregenerowac taki silnik, ewentualnie moze ktos ma jakis pomysl jakiej mocy moze byc taka pompa zeby ewentualnie podlaczyc inna ktora da sobie rade z ta pompa wspomagania
    wiec prosze o pomoc
  • Poziom 21  
    Pompa od renaulta CLIO D pasuje