Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z sygnałem w kablówce

06 Wrz 2006 23:22 1559 6
  • Poziom 10  
    Witam,

Na wstepie zaznaczam, że jestem amatorem w tej materii więc proszę o wyrozumiałość i w miare jasne wytłumaczenie.

Mam w domu instalacje kablówki i na jednym przewodzie sa podłączone 2 TV. Kabel wchodzi do mieszkania na pierwszym pokoju jest gniazdko do którego wchodzi przewód i z którego wychodzi przewód, następnie biegnie do następnego pokoju gdzie jest także gniazdko. Pod dwoma gniazdkami są podłaczone odbiorniki TV. Problem pojawia się na tym drugim (ostatnim gniazdu). Wizja jest bez zarzutu natomaist na większości programów strasznie szumi (szum dźwiękowy).

Jest jednak mały psikus. Dzieje się tak tylko gdy tv jest oglądana za pomocą odbiornika TV. Gdy natomiast korzysta się z video jako tunnera to wszystko jest ok i nie ma zakłóceń.

Podejrzewam, że jest to osłabienie sygnału. Chciałbym się doweidzieć jak wyeliminować te szumy na odbiorniku TV.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Instalacja to samoróbka. A czy wzmacniacz sygnału na ostatnim gnieździe nie starczy?
  • Poziom 29  
    A jak zamienisz miejscami odbiorniki TV jest to samo ? Może fonia równoległa poleciała ?
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Witam !
    telewizja kablowa przygotowuje dla klienta sygnał potrzebny do poprawnego odbioru programów na jednym TV (np: multimedia, toya w tych kablówkach z regóły trzeba dopłacać za dodatkowy odbiornik). Na twoje powyższe pytanie czy mozna zastosowac wzm. na ostatnim gnieździe odpowiadam NIE, ponieważ wzmacniacz nie rozpoznaje sygnału i zakłóceń , on wzmocni wszystko co do niego dostarczymy . Więc wzmacniacz