Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PHILIPS CD-820 - usterka. Reset. Gdzie mogę znaleźć schemat?

08 Wrz 2006 19:09 5060 15
  • Poziom 10  
    Witam.
    Na początku chciałem powiedzieć że na forum jestem początkujący. Mam uszkodzony odtwarzacz CD PHILIPC model CD-820. Objaw jest następujacy: Po włożeniu płyty rozpoznaje ją w mgnieniu oka po czym wyświetla ile na płycie jest ścieżek oraz czas płyty. Po wybraniu dowolnego utworu przełaćza sie równie szybko, problem zaczyna się dopiero gdy wcisniemy przycisk PLAY wóczas odtwarzacz zaczyba grać i po 4 sekundach nastepuje cos jakby reste,tzn. odtwarzacz się zachowuje jakby mu na nowo zamknąć szuflade, rozpoznaje płye pokazuje ile sciezek i tak mozna w kółko. Poprostu żadnego utwou nie odtworzy dłuzej jak 1-4 sekund. Nizeazleznie czy to płyta cd-r czy oryginalna tłoczona, niezaleznie czy utwór z poczatka czy z końca płyty.

Czy ktoś z forumowiczów wie co może być przyczyna takiego zachowania?
    Troche mi szkoda wyrzucać ten odtwarzacz gdyz ma dość ładne brzmienie.

Czy ktos wie skąd można pobrać schemat tego odtwarzacza?

Z gory dziekuję za każde info.
  • Spec od car audio
    Jeżeli jest na laserze CDM4/19 to niestety będzie to laser. Sam już podobne cyrki miałem z tym napędem.
  • Poziom 10  
    Tak jest na laserze CDM4/19. Al powiedz mi dalczego w takim razie, za każdym razem rozpoznaje bezbłędnie płytę po włozeniu? I to nie ważne czy CD_r czy tłoczona i czy porysowana. Przełącza utwory róniez błyskawicznie i zawsze wyszukuje wybrany utwór. Dopiero jak zacznie grać to robi reset i wydaje mi się że to cos z zasilaniem lasera. Prawdopodobnie spada napięcie, przestaje widzieć płyte i procesor reazlizuje procedure od początku tzn. od rozpoznania płyty.
    Ale to tylko moja teoria dlatego pytam Was fachowców, a jeżeli to laser to gdzie można dostać CDM4/19??? w rozsądnej cenie
  • Spec od car audio