Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie regulatora i ogranicznika do alternatora 24V.

10 Wrz 2006 12:36 7751 4
  • Poziom 2  
    Poszukuję schematu, rysunku poglądowego podłączenia regulatora napięcia wraz z ogranicznikiem prądu do alternatora np. autosan. (Ogranicznik napięcia OE-31/24V PR110 AUTOSAN OE-31)
    Potrzebuję ograniczyć napiecie ładowania w zaadoptowanym polskim alternatorze do spycharki. Prawie każdy zstosowany regulator prowadzi do przeładowywania akumulatorów. Napięcia odcinające ładowanie w ogólnie dostepnych regulatorach wachają się od 28,8 - 30,5 V, co niestety jest zbyt wiekim parametrem. Satysfakcjonowało by mnie 26,5 V. Sprzęt podczas pracy nie korzysta z prądu tylko podczas rozruchu i w nocy, ew. ogrzewanie.:cry::!::idea:
  • R.I.P. Zasłużony dla elektroda
    Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Cytat:
    Napięcia odcinające ładowanie w ogólnie dostepnych regulatorach wachają się od 28,8 - 30,5 V, co niestety jest zbyt wiekim parametrem. Satysfakcjonowało by mnie 26,5 V.
    Napięcie 28,8V dla akumulatora 24Vjest napięciem prawidłowym i tyle prądnica powinna dawać! :D
  • Pomocny post
    Poziom 19  
    Wyszperałem coś takiego w katalogu PR 110. Wkleiłem tylko wycinek schematu o marnej jakości ale zawsze coś. Oznaczenia na regulatorze i ograniczniku powinny bardziej zobrazować sytuację.
  • Poziom 2  
    Dzięki za schematu kawałek. Przestudiuję go dopiero jutro. Muszę go trochę powiększyć.
    Code:
    Cytat:
    
    Napięcia odcinające ładowanie w ogólnie dostepnych regulatorach wachają się od 28,8 - 30,5 V, co niestety jest zbyt wiekim parametrem. Satysfakcjonowało by mnie 26,5 V.
    Napięcie 28,8V dla akumulatora 24Vjest napięciem prawidłowym i tyle prądnica powinna dawać! Very Happy
    Ja rozumiem że 28,8 , ale dostępne regulatory np. REO-28V odcina przy 28,8 +\- 0,5V i dochodzą nawet do 32V. dwa komplety akumulatorów wykończone. To daje do myślenia!! Pozatym "zapach" w kabnie operatora i temperatura akumulatorów.
    Dziś przeprowadziłem zabieg obniżenia napięcia w w/w regulatorze i zobaczymy. Narazie dziękuję i czekam na efekty.

    Dodano po 41 [minuty]:

    hefid co przeniosłeś??