Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm Infermo lux. Podłączenie, przycisk autoryzacyjny.

wojti2001 13 Sep 2006 15:39 1226 8
  • #1
    wojti2001
    Level 13  
    Witam. Pisze, aby się was o coś spytać w sprawie auto alarmu.
    Zakładam temat tutaj ponieważ mam banalne pytania, a mnie nurtujące, a jestem w tym nowicjusze. A więc:

    1) Co to oznacza?? Jakiś bezpiecznik, przekaźnik czy co?? Gdzie podłączone?
    2) Ten przycisk autoryzujący co to jest? Dostane to z alarmem czy jak?
    3) Z 4ch kabli mam to złączyć w jeden idący do centralki?
    4) Tego przekaźnika całkowicie nie rozumiem. Mógłby mi ktoś pomóc w zrozumieniu??
    5) Czy to są przekaźniki/bezpieczniki seryjne w aucie??

    Przepraszam, że takie głupie pytania daje, ale zależy mi aby to działało a przy okazji nie chce niczego zepsuć.

    Jesli ma sie to znalezc w dziale samochodowym to prosze o przeniesienie :)

    Zdjęcie schematu alarmu.
    http://www.slowacki.edu.pl/aira/elektroda.JPG

    Dziękuje za pomoc :):)
  • #2
    Adam-T
    Level 41  
    Ad1 A masz Skodę ? To jest rezystor 470Ω (koszt 10 gr)
    Ad2 Do programowania centralki. W komplecie.
    Ad3 Przeważnie ale nie zawsze złączone są już w aucie czyli podłączasz pod pierwszy lepszy wyłącznik drzwiowy (ten co zapala światło w środku po otwarciu drzwi) lub patrz Ad1 albo 9.1. na schemacie
    Ad4 W przypadku uzbrojenia pilotem alarmu odcina jakiś obwód np zapłonu w samochodzie czyli jak ktoś nie rozbroi (wyłączy) alarmu i bedzie chciał uruchomić silnik to go nie uruchomi. Może go nie być w zestawie.
    Ad5 Są to bezpieczniki, mogą być w zestawie. B1 można wykorzystać w samochodzie np ten co idzie z niego zasilanie na radio.

    Pozdr
    Adam
  • #3
    wojti2001
    Level 13  
    1) Mam golfa III z 96r. czyli to ma byc po drodze na kablu do numeru 10 czy jak to ma byc podlaczone?
    2) Dzieki
    3) Dzieki
    4) A jak to zainstalowac?? Napisz mi prosze po pinach tak jak na schemacie bo jestem lewy, pliss
    5) A mozna sie podpiac pod oryginalne np. z kierunkowskazow czy nalezy zrobic osobne w skrzynce??

    Dzieki :)
  • #4
    Adam-T
    Level 41  
    Ad1 Ciebie nie dotyczy, patrz Ad3 w poprzednim poście.
    Ad2 Proszę bardzo.
    Ad3 jw
    Ad4 Przekaźnik wygląda doładnie tak jak na rysunku i pod 85 i 86 podłączasz zgodnie z rysunkiem. Jeśli chodzi o przewody wychodzące z punktów 30 i 87a to właśnie gdzieś w aucie podłączasz jako odcięcie zapłonu, gdzie? tego Ci nie powiem, ale np możesz odłączać tym pompe paliwową: (w skrócie) do pompy idą dwa przewody plus i minus przecinasz plusowy i tam podłączasz te przewody.
    Ad5 Lepiej dać własne osobne i nie musi to być skrzynka, można kupić oprawki bezpiecznikowe, że tak powiem montowane na przewód.
  • #5
    wojti2001
    Level 13  
    Czyli co do kierunkow: idzie kabelek z centralki do przekaznika a po drodze jest bezpiecznik?? Czy nie musi to isc do przekaznika czy jak?

    Dzieki :)
  • Helpful post
    #6
    Adam-T
    Level 41  
    Nie, przyłączasz bezpośrednio do żarówki a konkretnie ja przyłączałem do kabelków przy przełaczniku kierunkowskazów, prawdopodobnie w środku jest przekaźnik od sterowania kierunków.
  • #7
    wojti2001
    Level 13  
    Jeszcze tylko jedno. Pin 12 rozowy kabelek ma byc podlaczony do stacyjki gdy jest ona wlaczonona??
    Masa we wszystkich punktach do karoserii czy osobno do akumulatora?
  • #8
    Adam-T
    Level 41  
    Tak ma dostawać "+" po przekręceniu stacyjki w pozycje zapłon, a masę gdzie łatwiej i wygodniej do karoseri, byle pewna (czyli oskrobać z lakieru).

    Pozdr
    Adam
  • #9
    wojti2001
    Level 13  
    Dzieki bardzo za pomoc. Jak co to napisze na pw.
    Dziekuje :)