Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm Infermo lux. Podłączenie, przycisk autoryzacyjny.

wojti2001 13 Sep 2006 15:39 1226 8
    wojti2001
    Level 13  
    Witam. Pisze, aby się was o coś spytać w sprawie auto alarmu.
    Zakładam temat tutaj ponieważ mam banalne pytania, a mnie nurtujące, a jestem w tym nowicjusze. A więc:

1) Co to oznacza?? Jakiś bezpiecznik, przekaźnik czy co?? Gdzie podłączone?
    2) Ten przycisk autoryzujący co to jest? Dostane to z alarmem czy jak?
    3) Z 4ch kabli mam to złączyć w jeden idący do centralki?
    4) Tego przekaźnika całkowicie nie rozumiem. Mógłby mi ktoś pomóc w zrozumieniu??
    5) Czy to są przekaźniki/bezpieczniki seryjne w aucie??

Przepraszam, że takie głupie pytania daje, ale zależy mi aby to działało a przy okazji nie chce niczego zepsuć.

Jesli ma sie to znalezc w dziale samochodowym to prosze o przeniesienie :)

Zdjęcie schematu alarmu.
    http://www.slowacki.edu.pl/aira/elektroda.JPG

Dziękuje za pomoc :):)
    Adam-T
    Level 41  
    Ad1 A masz Skodę ? To jest rezystor 470Ω (koszt 10 gr)
    Ad2 Do programowania centralki. W komplecie.
    Ad3 Przeważnie ale nie zawsze złączone są już w aucie czyli podłączasz pod pierwszy lepszy wyłącznik drzwiowy (ten co zapala światło w środku po otwarciu drzwi) lub patrz Ad1 albo 9.1. na schemacie
    Ad4 W przypadku uzbrojenia pilotem alarmu odcina jakiś obwód np zapłonu w samochodzie czyli jak ktoś nie rozbroi (wyłączy) alarmu i bedzie chciał uruchomić silnik to go nie uruchomi. Może go nie być w zestawie.
    Ad5 Są to bezpieczniki, mogą być w zestawie. B1 można wykorzystać w samochodzie np ten co idzie z niego zasilanie na radio.

Pozdr
    Adam
    wojti2001
    Level 13  
    1) Mam golfa III z 96r. czyli to ma byc po drodze na kablu do numeru 10 czy jak to ma byc podlaczone?
    2) Dzieki
    3) Dzieki