Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Adapter (gramofon ?) Bambino

13 Wrz 2006 17:18 11417 16
  • Poziom 27  
    Znalazłem stary adapter (a może to gramofon - nie znam się) i chyba jest to stary bambino.
    Jest to drewniana walizeczka zasilana z 220V, bez żadnej elektroniki, tylko silnik.
    Czy to na pewno bambino ? - nie wiem
    A moje pytanie brzmi - jak bezpiecznie po tylu latach podłączyć go do sieci ?
  • Poziom 39  
    Zrób jakieś fotki z zewnątrz i wewnątrz i zapodaj na forum.

Pozdr
    Adam
  • Poziom 15  
    Witam o ile dobrze pamiętam zasilanie na silniczek było po przekątnej na cewkach a drugie wyjścia z cewek był mostek musisz popróbować
    Pozdrawiam dobry sprzęt był kiedyś.
  • Poziom 29  
    Jeśli dobrze pamiętam to skrzynka była drewniana,ale obciągnięta tworzywem plastikowym i była zamykana na klamerki (jak walizka).
  • Spec od sprzętu Unitra
    Bambino mial wbudowany wzmacniacz lampowy oraz glosnik na gornej pokrywie!
  • Poziom 27  
    mirko66b napisał:
    Jeśli dobrze pamiętam to skrzynka była drewniana,ale obciągnięta tworzywem plastikowym i była zamykana na klamerki (jak walizka).

Tak on właśnie wygląda.
    I miał zaokrąglone rogi "pudła"
    na kantach miał jakby wężyki.
    Fotki dam jutro bo nie chce mi się po ciemku do piwnicy lecieć :P
  • Poziom 37