Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dlaczego telefony wracają z autoryzowanych serwisów popsute

16 Wrz 2006 00:13 2064 20
  • Poziom 34  
    przeglądając serwisówkę od t230 znalazłem tą oto instrukcję jak sprawdzić czy działa podświetlenie

    Dlaczego telefony wracają z autoryzowanych serwisów popsute

    tłumaczenie trochę zbyt dosłowne ale co tam.
    dobrze że pokazali trik z rękami bo biedaki musięliby do jakiejś ciemnej piwnicy schodzić.
  • Poziom 31  
    Hhahahahahahahahh rozwaliło mnie to maksymalnie :-) :-) :-) :-)
    LOLLLLLLLLLL
  • Poziom 34  
    no może tarcza świetlna to mała przesada :)
  • Warunkowo odblokowany
    Hahaha. Bardzo dobrze, że umieściłes ten opis. Wcześniej nie wiedziałem jak sprawdzić świecenie diód i czekalem do wieczora. To ułatwi zdecydowanie życie :lol: :lol: :lol:
  • Poziom 17  
    o rany ile by sie czasu zaoszczedzilo jak by sie tylko ta instrukcje mialo wczesniej:d
  • Poziom 14  
    ..."Use hand or some other device" zastanawia mnie jakie inne "deivice" można użyć ..??? Może zgasić światło i wleżć pod biurko, albo wsadzić....sobie taki manual gdzieś....

    Proponuje utorzenie osobnego działu dodaktyczno-humorystycznego na temat serwisów autoryzowanych ....

    pozdro @ll

    gr8jaro

    P.S. Wszystkim myślę przydała się, ta porządna dawka humoru..
  • Poziom 11  
    Revolt nie mogles wczesniej dac tej instrukcji ???? ja zaweszcze czekalem do 22-23 az bedzie ciemno i testowalem! a tutaj taka wskazowka !!! :)
  • Spec od GSM
    A tak powaznie - czasami trudno zobaczyć podświetlanie srebrnej klawiatury.
  • Spec od GSM
    Bardzo dobre :)
    Dobrze ze siedzialem na wygodnym fotelu z oparciem bo moglbym spasc ze smiechu z stolka. Łopatologia stosowana. Dobre :)

    Dobrze ze nie zalecaja autoryzowanym serwisom, wydzielenia pomieszczenia na ciemnie fotograficzna.
  • Poziom 14  
    Dorzucę tu opowieść o serisie autoryzowanym (a jak) nokii w mieście....(pominę), Mianowicie Tenże serwis/sklep (autoryzowany!!!) Sprzedał kilentowi nowkę nokię 6280, i o dziwo w galerii były, tychże Panów (z serwisu) zdjęcia znad morzem, jedzących (chyba )rybke smażoną.....tak więc Panowie sznowni czytający ten temat pocieszmy się, że może nasza wiedza nie pochodzi z tak fachowych żródeł (jak tarcza świetlna itd.), ale zawsze wiedza i praktyka dają nam przewagę!!! no i chyba nikt nie popełni takiego głupstwa jak wmowienie klientowi że ma nówkę tel jak ...a szkodz gadać


    pamiętajcie tylko że kłamstwo ma króciutki nóżki...i wcześniej czy puźniej wyjdzie na jaw a na wałkach jeszcze daleko nikt nie zajechał


    Pozdro dla wszystkich uczciwych serwisantów !!!
    gr8jaro
  • Poziom 31  
    Dobrze, że jak jedli rybkę a nie jak np. byli sami w pokoju i ze sobą ten teges :-)


    POZDRAWIAM.
    P.S Autoryzowane serwisy to jest w ogóle śmiech na sali. Jest kilku dobrych ale reszta to tylko napędza Nam [nieautoryzowanym] klientów :-)
  • Poziom 34  
    sprawa co ludzie zostawaiją w komórce jak sprzedają to temat do działu na wesoł :)
  • Poziom 31  
    Opowiedzcie jakieś historie!!! Wszyscy co mieli jakieś śmieszne przygody z tym co ludzie zostawiają w komach niech tu piszą. :-)
    Ja miałem taki przypadek: przyszedł pewien człowiek - mężczyzna - wiek około 25 lat.
    Miał N6610 i mówił, że mu się zawiesza na SMSach i galerii. Więc wchodzę w SMSy i tam był taki od ,,Marty" : ,,Twój penisek jest milutki - taki wielki, okrąglutki"

    Myślałem, że padnę ze śmiachu :-)


    POZDRAWIAM.
  • Poziom 15  
    Kupiłem używanego k700i w serwisie GSM i na nim było m.in.:
    kamasutra, sekrety podrywania, sekrety całowania
    motywy z panią Jessiką Alba koleżanką panią Pamelą A.
    Zdjęcia paru nieznanych mi pań.

    Z aparatu dzieciak robił zdjęcia gdzieś w Ełku. Dzieciak bo miał parę zdjęć koleżanek ok. 15lat, dużo HipHopu, motywy z trawką itp.

    W przyszłym tygodniu zapytam się sprzedawcę: dlaczego nie zaglądał co w nim jest, ciekawie co mi odpowie?
  • Poziom 24  
    Z ciekawszych to mialem 2 :)

    1 to K300i kupiony od pewnej dziewczyny z akademika - do dzis sie zastanawiam czemu tyle dziewczyn robilo sobie zdjecia nago ?? Ale nawet fajne byly hehehe

    a 2 przypadek to sąsiad przyniósl T610 i mowi ze nie moze czesci zdjec otworzyc i mam sprawdzic. Dziwne ze nie usunąl tych na ktorych jego dziewczyna robi mu dobrze, hmmm jakos zmienilem o niej zdanie po tym incydencie a znamy sie kilka lat heheh - tzn taka niesmiala sie wydaje ;]
  • Poziom 14  
    Kolejna opowieść z miasta ..."x" . Trafiła do mnie nokia 3230-usterka telefon nie wysyła, ani nie odbiera mmsów... (fon fabrycznie bez locka - 2lata gwrancji - igiełka ) Państwo korzystają z sieci heyah. Tel przebył dwie żmudne "kuracje" w serwisach autoryzowanych (2 różne serwisy - z pieczątek widniało sacel i crc), i tam po zmianach softu, wysyłce do Wawy, skalibrowaniu wszelkich parametrów, wgraniu ustawień, itd...orzeczono jednoznacznie iż "Droga Pani ten model nokii nie był wprowadzony do sprzedaży w Polsce przez żadnego z operatorów, w związku z czym Polskie nadajniki nie są przystosowane do obsługi mmsów w tym modelu i ch..., przepraszam, koniec kropka.
    ...Jakież było zdziwienie klientów gdy zademonstrowałem im w pełni obsługujący mmsy tel ... z inną kartą sim (era nomen omen - te same nadajniki ), cód czy jak ??? A któz z nas nie słyszał o uszkodzonych kartach sim...


    Pozdrawiam i z radością będę śledził dalsze wypowiedzi zmagań wszechmocnych autoryzowanych serwisów z arcytrudnymi usterkami...

    gr8jaro
  • Poziom 11  
    fajny temat, u mojej kobiety w nowym k700 przestal dzialac aparat, dala go na gwarancji, wymienili modul kamery, nowe oprogramowanie a teraz najlepsze buzzer, nawet ona sie smiala ze kit wciskaja, co ciekawsze po odebraniu kamera dziala ale tel sie co chwile zawiesza, cicho dzwoni, albo nic nie slychac, a jest polaczenie, lezac sam nagle na buzzerze zaczyna nadawac morsem, wybiera sie z nim ponownie wiec zobaczymy co tym razem,
  • Poziom 12  
    ja mam taka sytuacje mam sonyericssona k300i kupionego w plusie na karte
    1. to jak doladowuje konto to w esie zamiast piasc "konto zasilone prosimy wylaczyc i wlaczyc telefon" to pisze "oplata za wyslane sms i mms..."
    2. to ze jak dostaje takiego esa to pisze "wiadomosc uszkodzona" bylem z tym w serwisie to za pierwszym razem wymienili mi softa i joystyk po tez siadl, pozniej bylem z tym fonem drugi raz to znowu wymienili fosta i niewiem po co tygodniowy joystyk i usterka wystepuje nadal w najblizszym czasie ide jeszcze raz z tym fonem i moze wreszcie dojda do tego co jest popsute, mi osobiscie wydaje sie ze to wina sim ale zobaczymy
  • Poziom 19  
    To ja dorzucę opowieść, którą mi opowiedział kolega. Przyszedł klient z dziewczynką (podobno niesamowita laska) z k700i na naprawę joysticka - czyli standard. Wymienił go i sprawdzając go wszedł do galerii fotek...a tam panna w całej okazałości łącznie z......myszką ;) Klient sie pyta co pan robi a kumpel, że sprawdza czy joy działa...;)
    ja sam jak oddałem 3 lata temu s55 do CCSu to przywrócili mi wszystkie fotki, które przed oddaniem wykasowałem...czyli jaki z tego morał?? uważać co i jak fotografujemy naszymi komórkami ;)
  • Poziom 12  
    w serwisie se obojetnie co by sie niezepsulo(nawet wymiana obudowy) zawsze wymieniaja softa i niewiadomo czemu a i przy tym kasuja wszystko co sie w fonie znajduje :(