Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 silnik TU1JP ,HFX 1100cm3

18 Wrz 2006 21:45 3870 5
  • Poziom 20  
    Witam!

    W autku brakuje zasilania pompy paliwa oraz nie ma iskry.Komputer diagnostyczny nie łączy się z kalkulatorem wtrysku(pojawia się zawsze komunikat brak odpowiedzi kalkulatora wtrysku)Nie można go zdiagnozować. Sprawdziłem zalilanie oraz masy ECM i są na swoim miejscu.Może miał ktoś taki przypadek lub podobny i mogłby mi coś podpowiedzieć czego szukać?Sprawdziłem pompe na krótko i chodzi.Przewody z złacza diagnostycznego do kalkulatora też są wporządku.Gdzie szukać przyczyny? Jeszcze jedna dziwna (dla mnie )sprawa po kilku sekundach jak wyłącze i włącze zapłon to kontrolka silnika się zaświeca a po chwili gaśnie(prawidłowo) natomiast jak nie wyłącze na te kilaknaście sekund stacyjki to po ponownych próbach włączania zapłonu kontrolka ta nie zapala się ani na moment.Odłączyłem ECM (magneti marelli) i po włączeniu zapłonu kontrolka zachowywała się jak wcześniej opisałem. Proszę o szybką odpowiedź ,pomoc. Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam

    Gietek
  • Texa PolandTexa Poland
  • Użytkownik usunął konto  
  • Texa PolandTexa Poland
  • Poziom 20  
    BSI śpiewa że ma brak komunikacji z kalkulatorem wtrysku (błąd stały)nie ma możliwości sprawdzenia tego kalkulatora.Żadna funkcja z scaner peugeota nie otrzynuje odpowiedzi z kalkulatora wtrysku.Immo chyba wporządku(nie świeci się żadna kontrolka od immo na desce.Przewody ze złącza diagnostycznego 7 i 15 są wporządku, zresztą z bsi się komunikuje i nawet można sprawdzić stan osprzętu takiego jak światla i inne.Tak więc prroblem nadal istnieje a ja za bardzo nie wiem jak się dalej do tego zabrać,Dzięki za szybką odpowiedź i czekam na dalsze sugestie co i gdzie jeszcze sprawdzić.(jeszcze mam jedną wątpliwość, nie wiem gdzie idzie przewód biało-czerwony wychodzący z czarnego złącza w skrzynce BM pod machą , znajduje się on na pozycji 13 i jest na nim stały plus nie mam go w złączach kalkulatora wtrysku ale możliwe ,ze go tam ma nie być)

    Pozdrawiam

    Gietek
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 25  
    gzresieknysa napisał:
    jeszcze mam jedną wątpliwość, nie wiem gdzie idzie przewód biało-czerwony wychodzący z czarnego złącza w skrzynce BM pod machą , znajduje się on na pozycji 13 i jest na nim stały plus nie mam go w złączach kalkulatora wtrysku ale możliwe ,ze go tam ma nie być

    Sprawdź przewody w wiązce pod filtrem powietrza czy nie są przegnite.
  • Poziom 20  
    Witam

    Problem rozwiązany.Przyczyną był brak stałego zasilania kalkulatora wtrysku. Jak sprawdzałem zasilanie (z 3 razy) to naciągałem wiązke i zasilanie było a jak wpiełem złącza zpowrotem to znikało , przeszczepiłem przewód i chodzi jak należy. Porobiłem się z tą wiązką nieźle byłem pewny co do zasilania bo sprawdzałem żarówką i to mnie włąściwie zgubiło.Jak sprawdzałe to łączyło jak podpiołem to zasilanko znikało heh te żabki. Dzięki za odpowiedzi i sugestie Temat zamykam(na przyszłość będę trząchał wiązką podczas takich prób bo szkoda czasu na takie szkolne błędy). Pozdrawiam

    Gietek