Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

"kopiowanie" numeru ID karty sieciowej

outlaw1985 19 Wrz 2006 10:33 3670 6
  • #1 19 Wrz 2006 10:33
    outlaw1985
    Poziom 2  

    witam

    szukalem na forum wiec prosze mnie nie ganic ze gdzies bylo .

    mam pytanie czy idzie w jakis sposob skopiowac numer seryjny karty sieciowej? bodajze nazywa sie MMC i jest zastrzezony do kazdej z osobna. problem polega na tym ze chcac korzystac z internetu w domu musze uzywac tylko i wylacznie jednej karty sieciowej poniewaz moj uslugodawca nie przewidzial mozliwosci robienia sieci w domu i stwierdzil ze 1 dom = 1 komp = 1 karta sieciowa. nie moge mostkowac 2 komputerow bo posiadaja inne MMC ale wysylaja rozne IP (ktore jest zmienne w zaleznosci ile osob jest w osiedlowej sieci) pomyslalem ze mozna by skopiowac ten ze adresik tylko jak to zrobic ? zeby uslugodawca widzial 1 karte sieciowa w trakcie korzystania z interentu 2 kompow. niestety posiada identyfikacje MMC wiec robienie normalnej sieci nie wchodzi w gre.

    dzieki pozdrawiam

    0 6
  • #3 19 Wrz 2006 20:15
    313846
    Użytkownik usunął konto  
  • #4 20 Wrz 2006 19:35
    ghul
    Poziom 12  

    Witam,

    Zobacz tutaj http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=15&n=1803
    Odnajdź demonstrację mała sieć domowa win xp.
    Nie trzeba zmieniać MAC-a jeżeli na jednym kompie wepniesz dwie sieciówki,
    rozdzieli łącze. Usługodawca będzie widział numer MAC karty która jest odpowiedzialna za połączenie z internetem, a tej po Lanie już nie.

    Pozdrawiam

    0
  • #5 20 Wrz 2006 19:43
    bomber
    Poziom 24  

    na "pocieszenie" dodam ze jak sie uprze to zabaczy ze udostemniasz polaczenie :D

    0
  • #6 20 Wrz 2006 21:23
    mpralat2
    Poziom 17  

    sprawdz jeszcze wartosc TTL-a, bo moze nie da sie tak po najmniejszej linii oporu. polecenie: ping "adres bramy" i powinno sie pokazac czy TTL=1 czy jest wiekszy. Jesli bedzie wiekszy to tym nie musisz sie martwic.

    0
  • #7 20 Wrz 2006 21:29
    ghul
    Poziom 12  

    Zgoda można wykryć, ale pytanie czy w domu nie można mieć lan-a?
    Jak już naprawdę admin by coś podejrzewał, to kolega sobie
    poczyta i skonfiguruje router na linuxie, jaki[/GVideo]

    Dodano po 1 [minuty]:

    Pewnie ze można wykryć, ale pytanie czy w domu nie można mieć lan-a?
    Jak już naprawdę admin by coś podejrzewał, to kolega sobie
    poczyta i skonfiguruje router na linuxie.
    Ale najpierw sprobowac mozna na windozie.

    0