Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Sierra 2.0 OHC EFI z instalacją gazową - dwa problemy!

21 Wrz 2006 22:21 2948 4
  • Poziom 10  
    Mam dwa problemy z samochodem.Pierwszy to taki że podczas uruchamiania silnika czy na benzynie czy na gazie występuje moim zdaniem zbyt duże dymienie które po chwili znika i nie ma go podczas jazdy.A drugi problem to taki że podczas jazdy na gazie (zapewniam że nie po alkoholu)gdy zdejmę nogę z pedału przyspieszenia silnik spada na ok.500 obrotów potem wchodzi na ok.1300 obrotów i zatrzymuje się na ok.900 obrotów.Proszę o sugestie przyczyn tych niedomagań w moim samochodzie.
  • Poziom 23  
    Jaki kolor ma ten dymek przy uruchamianiu? Jeśli sinoniebieski to by wskazywało na spalanie oleju.
    Spadek obrotów na gazie - za mało danych. Jaką masz instalcję gazową: generacja, sterownik?
  • Poziom 10  
    Obawiam się że jest to spalanie oleju chociaż kontrola poziomu oleju na szabelce nie wykazuje znaczących ubytków oleju w silniku.Jeśli chodzi o instalację gazową to jest ona taka jaka była zainstalowana gdy kupiłem ten samochód.Zdaję sobie sprawę że nie jest ona najlepsza.Jest to instalacja polska ELPIGAZ z 2002 roku ze sterownikiem AE 674 ,reduktor EMMEGAS 01 el. E4 67R-.....Dane te są ze świadectwa homologacji.
  • Poziom 12  
    Witam! Po zapaleniu jeśli puszcza ci dyma to oznacza że uszczelniacze na zaworach puszczają. A co do gazu to nie mam pojęcia. Pozdro.
  • Poziom 14  
    Witam
    co do dymka to zgadzam sie z kolego co do uszczelniaczy zaworowych to jest wrecz oczywiste i powinien tez puszczeac dymka jesli popracuje dluzej na wolnych obrotach i doda sie gazu, a z przygasaniem to jest problem z zbyt bogata mieszanka na gazie prawdopodobnie reduktor doczekal kresu swych dni proponuje wymiane reduktora lub regeneracje
    Pozdrawiam