Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

mercedes atego 1223 2000r

mazda323c 25 Sep 2006 09:07 8305 10
  • #1
    mazda323c
    Level 19  
    witam mam problem wyswietla mi blad pneumatyki INS 1433 co to za blad? i poszukuje schematu instalacji tylnych lamp pozdrawiam
  • #2
    mazda323c
    Level 19  
    czy ktos mi jest wstanie pomoc ?

    Dodano po 11 [sekundy]:

    czy ktos mi jest wstanie pomoc ?
  • #3
    mazda323c
    Level 19  
    Chyba zamkne temat poniewaz nikt nie umie lub nie chce mi pomoc pozdrawiam Dominik
  • #4
    RomekRud
    Level 15  
    INS to nie jest błąd pneumatyki, tylko wskaźników. Jutro zobaczę na warsztacie do ściągi.
    Wejdź guzikiem systemowym do sekcji INS i naciskaj powoli INFO; zapisz parametry MW 1 MW 2 .... itd. Jeżeli to podasz, to jutro wieczorem podam na bank. Cierpliwości kolego.
  • #5
    mazda323c
    Level 19  
    RomekRud wrote:
    INS to nie jest błąd pneumatyki, tylko wskaźników. Jutro zobaczę na warsztacie do ściągi.
    Wejdź guzikiem systemowym do sekcji INS i naciskaj powoli INFO; zapisz parametry MW 1 MW 2 .... itd. Jeżeli to podasz, to jutro wieczorem podam na bank. Cierpliwości kolego.
    01 +00816/820 02 +00816/820 03 +00081 04 +00000 05 +00014 06 +00000 07 +00252 F01 03620 F02 02433 BW 01 +00 11 11 11 itd jak podac cos jeszcze to prosze powiedziec mam caly licznik zapisany w notesie pozdrawiam
  • #6
    RomekRud
    Level 15  
    01- przesuń przecinek o 2 w lewo - ciśnienie w 1. obwodzie
    02- " " " " " 2
    03- % paliwa w balonie
    04- obroty silnika
    05- temperatura silnika
    Z tego wynika, że silnik stał; ale pokazuje, że jest ok. Jak odpalisz, to porównaj odczyt dopiero po zbiciu osuszacza. Ale musisz sprawdzić połączenia czujników niemonitorowanych ( ręczny, podn. kabiny itd.)
  • #7
    mazda323c
    Level 19  
    RomekRud wrote:
    01- przesuń przecinek o 2 w lewo - ciśnienie w 1. obwodzie
    02- " " " " " 2
    03- % paliwa w balonie
    04- obroty silnika
    05- temperatura silnika
    Z tego wynika, że silnik stał; ale pokazuje, że jest ok. Jak odpalisz, to porównaj odczyt dopiero po zbiciu osuszacza. Ale musisz sprawdzić połączenia czujników niemonitorowanych ( ręczny, podn. kabiny itd.)
    (porównaj odczyt dopiero po zbiciu osuszacza) o co chodzi? wiekszosc tych bledow moze byc stara kture nie byly wykasowane na odpalonym mam wejsc w tryb licznika i sprawdzic i porownac?
  • #8
    mazda323c
    Level 19  
    witam wszystkich probowalem wykasowac te bledy i nic tylko wyskakiwal blad 0 1433 ?
  • #9
    Gerri
    Mercedes specialist
    0 1433 - uszkodzenie przycisków na instrumencie
  • #10
    mazda323c
    Level 19  
    Gerri wrote:
    0 1433 - uszkodzenie przycisków na instrumencie
    i co teraz mozna zrobic z tym?
  • #11
    Gerri
    Mercedes specialist
    A bo ja wiem? Podałem wyjaśnienie kodu błędu - raczej się z tym nie spotkałem. Może któryś klawisz się skleił, bo jeśli by nie kontaktował, to by raczej błędu nie było. Może zalanie? Rozbierz i oblookaj.