Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Microsoft Office Outlook - archiwizacja

marlon23 25 Wrz 2006 19:33 4120 2
  • #1 25 Wrz 2006 19:33
    marlon23
    Poziom 15  

    Witam
    Jeśli ktos wie, to prosze o radę. Bo chcę zrobic formata, i wgrać na nowo XP. Dlatego potrzebuję zrobić kopię wszystkiego co jest w Outlooku, począwszy od samych wiadomosci, po kontakty, reguły wiadomości, itd. Jakie pliki powinienem skopiować?? Czy Outlook ma mozliwość stworzenia swojego archiwum, żeby to wszystko zachowac i wgrać na nowo?? Mam tego wszystkiego tak dużo, że nie jestem w stanie ręcznie tego gdzies spisać, a muszę zachować wszystko co mam.
    Z góry dzięki za pomoc

    PS. Wie ktos w jaki sposób stworzyć regułę, która dodaje nadawcę wiadomości, którą wysyła tylko do mnie, Outlook dodawał automatycznie do kontaktów??[/url]

    0 2
  • #2 25 Wrz 2006 19:56
    rado_
    Poziom 22  

    jesli chodzi o zapisywanei wiadomosci ze skrzynki odbiorczej to musisz skopiowac folder podany w outlooku.
    narzedzia/opcje/zakladka konserwacja/folder magazynu i ten folder musisz skopiowac ktory outlook ci poda.
    jesli chodzi o liste kontaktow wybierasz plik/eksportuj/liste kontaktow dalej postepojesz wedlug wskazowek ktore podaje ci program o co jeszce pytales?

    0
  • #3 25 Wrz 2006 20:23
    marlon23
    Poziom 15  

    rado_ to jest Outlook z Office'a, nie z Windy, tam jest chyba troszku inaczej.

    0