Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Norton Ghost, co jest nie tak?

26 Wrz 2006 11:02 1953 6
  • Specjalista EDA
    Panowie, mam takie pytanie:

Ostatnio chciałem zrobić koledze ducha systemu, bo zobaczył u mnie to i chciał miec na swoim sprżecie szybka możliwośc przywrócenia systemu do stanu dziewiczego, zaraz po instalacji. Niestety gdy mu zainstalowałem Nortona (w wersji 2003), i zaczełem robic tego ducha (chciał miec na innej partycji dysku twardego) to po klasycznym klikanie next... i kolejne kroki backupu system robi restart, wyświela sie komunikat po bioseie ze programik dziąła, a nastepnie standardowe ekran wybru, praca ducha czy powrót do sysytemu. U niego przy wyborze 1 lub 2 nic sie nie dzieje. Komputer stio z tym ekranem wyboru. Nie ma możliwosci powrotu do systemu. Ponieważ jestem zielony, nie wiedziałem jak uratowac system, jak usunąć partycję ta mała (chyba 8 MB) z programem obsługującym Backup, po prostu zaczeliśmy instalować od nowa system. Moje pytane jest takie, jak po ewentualnym nieudanym backupem, zawieszeniem sie ghosta i niemozliwościa zrobienia czegokolwiek, wrócic do windows? Jak usunąc ta małą partycję utworzoną przez ghosta i jak ustawić w MBR start z z partycji Windy a nie Ghosta, jezeli ten sie powiesi? Podejrzewam, ze zawiecha Ghosta wynika ze złych ustawień backupu, gdy Ghost wyświelta okno Adwanced Options. U mnie na przykład u musze miec zaptaszkowane napędy ZIP, port USB aby wszystko poszło gładko, ale ja mam serialowego Dyska samsung i płytę Asusa A7nX8E-deluxe z serialem na Silicon Image, a jak wiem, ten driver jest w wersji 1.0 Sata. Kolega ma zwykły twardy i tu nic nie wybrałem. I niestety. Klapa. Czy jest jakiś może programik, który umożliwi zlikwidowanie szkody i powrót do systemu? Przepraszam za zawiłośc wypowiedzi, mam nadzieję, ze mnie zrozumieliście.
  • Pomocny post
    Poziom 13