Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SłABA MOC (VW SHARAN,VR6,SILN.AAA, 96ROK)

mk.kredyt 27 Wrz 2006 00:41 5575 7
  • #1 27 Wrz 2006 00:41
    mk.kredyt
    Poziom 10  

    mam problem vw sharan 2.8 v6 96r. automat benz-gaz sekw. silnik AAA.
    Po sprawdzeniu na VAGu wykazuje bląd przepływmierza masy powietrza - zwarcie do plusa lub/i do minusa. wyminiłem dwa przepływomierze i cągle to samo. wymieniłem ponadto świece, przewody wys. nap., sondę lambda.
    przy odpaleniu po trzech skokach obroty stabilizują się, przy ruszaniu drga i dopiero bierze się do roboty. lepiej pracuje na zimnym silniku i na gazie i na benz., przy nagrzanym silniku (temp wody pow. 80*C) bardziej odczuwam przy obrotach 1700-2200 dziurę, i nie ciągnie( i gaz i benzyna). Dzisiaj ledwo jechał, lekko gubił obroty. Z mocy 174 KM miałem jakieś 54 KM. Tradycyjnie dziura przy obrotach 1700-2400.
    kto ma pomysł proszę o pomoc !!!
    Trochę poczytałem, nasuwa się kilka odp.: zapchany katalizator(nie sprawdzałem), czujnik temp. silnika, czujnik halla, sonda lambda, cewka i modól zapłonowy. Ale czemu VAG pokazuje zwarcie do plusa, co może być przyczyną komunikatu oprócz przepływomierza?

    0 7
  • #2 27 Wrz 2006 07:54
    Jacek79
    spec od auto-elektro

    instalacja, styki, sterownik
    wszystko nalezy posprawdzac

    0
  • #3 27 Wrz 2006 15:18
    szuszlik
    Poziom 10  

    mój znajomy miał tak samo też na komputerze pokazywało że przepływomierz powietrza a katalizator był tak zabity że nie nie miał wogule mocy nie wymieniał kata tylko wyrzucił bebechy i nie te auto

    0
  • #4 27 Wrz 2006 18:47
    mk.kredyt
    Poziom 10  

    dzisiaj sprawdziłem układ wydechowy i okazuje sie, że dobry. "Tłumikarz" wygonił mnie stwierdzając po drganiach układu wydechowego, że silnik nie pracuje na dwa cylindry. Jutro sprawdzam instalację itd.

    podam jeszcze przyczynę (najprawdopodobniej) usterki.
    Mialem wcześniej gaz "zwykły" Po strzale zakładajac rurę na kolektor ssący zapomniałem zalożyć osłonę silnika. Popadał w nocy deszcz i rano odpalił na bank na trzech cylindrach. Z czasem wyrównał pracę, ale chodził źle. Trochę pojeździłem i wymieniłem świece - jedna nie paliła.
    Dorzuciłem do wymiany przewody wys. nap., żeby było OK. Nie było niestety. Dalej co wymieniłem opisałem wcześniej.

    co wy na to:?:
    może nowe świece nie palą:D

    0
  • #5 27 Wrz 2006 19:43
    Jacek79
    spec od auto-elektro

    chyba bedziesz musial go odstawic do specjalisty

    0
  • #6 30 Wrz 2006 20:33
    tomekb
    Poziom 25  

    cisnienie na cylindrach?

    0
  • #7 30 Wrz 2006 22:01
    andrend
    Poziom 26  

    Sprawdź poprawność podłączenia przewodów między przepłtwomierzem a komputerem. Wag pokazuje przecierz tobie userkę. Nie tylko może być uszkodzona przeplywka ale równierz może być chyba zwarcie w instalacji.

    0
  • #8 31 Gru 2006 09:31
    beny1977
    Poziom 2  

    witam
    w golfie vr6 po ostrej jeżdzie czuć straszny smród zgniałe jaja cos w tym stylu czy to moze byc sonda lambda,,,

    0