Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

MZ TS 250 - ladowanie akumulatora 6v

27 Wrz 2006 19:26 2793 8
  • Poziom 10  
    Mam problem ze swoim sprzetam.Jezeli odlacze wszsytkie kable od pradnicy i podlacze miernik to okazuje sie ze na wysokich obrotach ladowanie nie przekracza 2V!!!!Przeciesz to nie jest normalne!!Czego to moze byc wina??co jest nie tak??prosze na kolanach o pomoc bo ten motocykl mnie zabije!!Glowie sie nad tym juz duuuzo czasu i nie moge tego pojac!
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 31  
    Sprawdź oporność uzwojeń omomierzem, prawdopodobnie prądnica ma przebicie do masy.
    Więcej info znajdziesz napewno na forach motocyklowych, w starych motorkach problem ładowania jest bardzo częsty, napewno ci ktoś dokładnie wyjaśni co i jak
  • Banner Multimetr Fluke 87VBanner Multimetr Fluke 87V
  • Poziom 24  
    Napewno uzojenia mają zwarcie do masy , odkrec cewki i je wyczyść
  • Poziom 10  
    ale sprawdzale odkeracem i wszystko jest odizolowane od masy.slyszalem ze moze byc przegrzany stojan i miedz daje wieszy opor ale nie chce mi sie wierzyc bo na miedzi sie troche znam. A czy moze to byc wina cewki wzbudzajacej??
  • spec od auto-elektro
    W tych prądnicach często padały wirniki,mimo że wyglądały dobrze.Pozdr.
  • Poziom 10  
    Wirnik mam trzy i na kazdym to samo
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Już ci pisałem na priva...
    Co to znaczy, że odpinasz wszystkie przewody? Nie wytłumaczyłeś tego!
    Jak odczepisz wszystkie przewody, to prądnica indukuje tylko poprzez magnetyzm szczątkowy. Przecież do poprawnej pracy musi mieć podłączony regulator i akumulator. Wtedy dopiero można sprawdzać czy układ pracuje poprawnie. A do mierzenia potrzebny jest amperomierz wpięty w szereg z prądnicą i woltomierz wpięty równolegle do akumulatora.
  • Poziom 10  
    sprawdzilem jeszcze raz tak jak mowiles ze wszystkimi przewodami i ladowanie jest ok 2v a jak odlacze przewody od szczotek i podlacze woltomierz to jest ok7v czyli pradnica chyba jest w porzadku tylko cos jest nie tak z regulatorem.Wiesz ja sie za bardzo na tym nie znam dlatego pytam.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    To nie kombinuj, bo możesz jeszcze coś spalić.
    W dziale "Download samochody" jest dział poświęcony motocyklom. Są tam schematy wszystkich mztek. Ściągnij sobie schemat, podłącz według niego i dopiero sprawdzaj. Miernikiem możesz też sprawdzić jakie napięcia występują w poszczególnych stanach pracy.