Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

stworzenie 2 Kolumn i jednego suba ...

28 Wrz 2006 00:16 1928 21
  • Poziom 10  
    Drodzy panowie jestem kompletnym amatorem w dziedzinie Audio !! odnosze sie dowas o pomoc w sprawie stworzenia 2 Kolumn i jednego suba !! Głosniki jakimi dysponuje zostały mi podarowane !! sa to 2 głośniki KOPPA 120W MAX 4Ohm 24oz Model NO: LW650 SUBWOOFER !! Nastepny glosnik jest to głosnik
    Firmy Altronix Model : SP-AT121364 Max : 450W 4Ohm !! Przepraszam za Głupie Pytanie ale pomóżcie amatorowi !! Czy da sie zrobic z tego cokolwiek ??
  • Poziom 33  
    Pewnie że się da ale do czego chcesz ich używać. Gdzie mają pracować ? Na jakim sprzęcie ? Poprzez wzmacniacz czy odrazu do jakiegoś radia czy wieży ? Jaka impedancja wyjściowa wieży radia czy czego kolwiek :). Nie ruszymy z miejsca jak nie podasz takich informacji.
  • Poziom 10  
    Głosniczki maja pracowac w domu w mojej komnacie ::D Wzmacniacz jaki posiadam to Technics SU-VZ320 RóWNIERZ GO DOSTAłEM ::D
  • Poziom 10  
    Panowie wiem ze mój temat jes strasznie glupi jak na wasze tematy na tym forum !! Ale fora sa głownie od tego aby pomagac takim ludziom jak ja :) Wiec bardzo prosze o zrozumienie i rady :cry:
  • Poziom 27  
    Ten wzmacniacz taki kiespski nei jest. Mialem go kiedys. o ile pamietam to odda on jakes 2x50W przy 4ohm. (tak prawdziwa moc, bo jest napisane 2x100 ale ja w to nie wierze jak biere z sieci 175W).

Wiec kolumny do tego. Hmm. Przy twojej wiedzy nie podrywal bym sie na robienie kolumn. Pozatym ten altronix 450W to szmelc i nic z tego nie bedzie a przy 45W sie spali.... Te koppa to tez chnski badziew za 10zl/szt. Wez je komus sprzedaj w okolicy jakis dres napewno kupi do swojej bawarki.

Najlepszym rozwiazaniem do tego wzmacnaicza beda jakies efektywne kolumny.