Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

problem z rozruchem w CC 700

elmo_mc 30 Wrz 2006 19:33 1494 14
  • #1 30 Wrz 2006 19:33
    elmo_mc
    Poziom 10  

    Problem polega na tym, że podczas rozruchu rozrusznik jak by nie miał siły przekręcić silnikiem bez względu czy jest zimny czy ciepły. Po dłuższy przytrzymaniu rozrusznik przełamuje się zapala auto:). Akumulator jest dobry. Prosiłbym o radę

    0 14
  • #2 30 Wrz 2006 19:52
    goldwinger
    VIP Zasłużony dla elektroda

    sprawdź czy jest masa na silnik a ten akumulator to nowy czy testowany w innym aucie bo miałem przypadek nowego akumulatora (ZAP) nie chciał kręcić dieslem od corsy a silnik był po zmianie rozrządu więc myślałem że coś nie tak złożone a okazało się że aku był wadliwy

    0
  • #3 30 Wrz 2006 22:07
    andrend
    Poziom 26  

    Rozrusznik do remontu.

    0
  • #4 01 Paź 2006 12:13
    mario1982
    Poziom 15  

    pierw posprawdzaj zaśilania..................

    0
  • #5 01 Paź 2006 12:37
    visqo
    Poziom 10  

    Jezeli masz 100% pewnosci ze aku jest ok, to kolejnosc dzialan jest nastepujaca; najpierw sprawdzic i wyczyscic polaczenia masowe i plusowe na aku i rozruszniku, jak nie pomoze to wymiana tulejek oraz ewentualnie szczotek w rozruszniku ( o dokladnym wyczyszceniu rozrusznika juz nawet nie wspominam..

    pozdrawiam..

    0
  • #6 01 Paź 2006 13:11
    elmo_mc
    Poziom 10  

    Wielkie dzięki za rady, zabieram się do pracy :) Pozdrawiam

    0
  • #7 03 Paź 2006 17:57
    elmo_mc
    Poziom 10  

    obiło mi sie o uszy że mój problem może być spowodowany zbyt szybkim zapłonem. Stąd więc moje pytanie jak go opóźnić??

    0
  • #8 03 Paź 2006 18:21
    gumiok
    Poziom 10  

    Lepiej za bardzo nie kombinuj, tylko sprawdź rozrusznik:|

    0
  • #9 03 Paź 2006 19:34
    elmo_mc
    Poziom 10  

    tylko że rozrusznik jest ok. Wyjołem go przeczyściłem wszystko co możliwe, a poza tym bardzo lekko chodzi i cicho. Myślę że jak by było z nim coś nie tak to by to się w jakiś sposób objawiało.

    0
  • #10 03 Paź 2006 20:37
    Mandela
    Poziom 9  

    Na moje oko bez obciążenia będzie lekko i cicho chodził bo (porównuję z budową rozrusznika z "malucha") nie ma co w nim huczeć ,bo nie ma łożysk tylko tuleje, a huczą łożyska. Moim zdaniem powinieneś wymienić tulejki, przy okazji szczotki i po sprawie. Szczotki dla tego wymień bo przecież za jakiś czas nie będziesz rozbierał rozrusznika z powodu szczotek a ich koszt jest znikomy. pozdrawiam:D

    0
  • #11 03 Paź 2006 23:30
    paczek22
    Poziom 13  

    Wybite tulejki na rozruszniku powodują takie objawy posprawdzaj też połączenia masy i przewodu do rozrusznika. Posłuchaj też kolegów i nie ruszaj zapłonu bo to jes bzdura co piszesz jak może za wczesny zapłon blokować rozrusznik skoro jeszcze silnik nie zapalił?

    0
  • #12 04 Paź 2006 20:54
    Mandela
    Poziom 9  

    Akurat co do zapłonu to kłuciłbym się z Tobą paczek22. Przy wczesnym zapłonie następuje za szybko wybuch mieszanki i zanim tłok pokona GMP gazy "wciskają" go z powrotem , no i rozrusznik ma problem przekręcić. Nie zanm CC ale w nowszych samochodach nie tak łatwo przestawić zapłon, więc sprawa kolegi to na pewno nie zapłon. Nie wiem mogę się mylić i nie chciałbym wprowadzać w błąd ale ja obstawiam rozrusznik.......Chociaż Polak potrafi.....:)

    0
  • #13 28 Gru 2008 16:53
    qba27
    Poziom 10  

    Chciałbym odnowić temat. Mój problem jest taki, że gdy próbuje zakręcić zimny silnik, rozrusznik wydaje z siebie odgłos ale odrazu się zatrzymuje jakby nie miał siły zakręcić tłokami. Mam dużo problemów ostatnio z uszczelką głowicy. Zbiornik z wodą mam pusty. Podejżewam dwie rzeczy. Albo uszczelka puściła wode i przytarły się tłoki (czego bym bardzo nie chciał) albo jeszcze alternator nawalił i pasek blokuje. A może ktoś się spotkał z czymś podobnym? Wcześniej miałem takie problemy z rozrusznikiem ale po paru próbach w końcu zakręcił.

    0
  • #14 28 Gru 2008 17:48
    kazpal
    Poziom 15  

    Witam. Wiele może podpowiedzieć próba uruchomienia auta na "pych".Jeżeli trudno obrócić silnikiem, to problem jest mechaniczny. Jeżeli pali dobrze, to trzeba się zabrać za elektrykę. Zmierzyć napięcie podczas kręcenia na rozruszniku i na akumulatorze. Przy mocnym spadku napięcia na aku. do sprawdzenia stan aku. a potem rozrusznik. Przy dużej różnicy napięć sprawdź połączenia masy i zasilania.

    0
  • #15 28 Gru 2008 19:15
    qba27
    Poziom 10  

    Tak na szybko sprawdziłem akumulator. Pod prostownikiem wygląda na to, że jest sprawny. Podładowałem go pół godziny ale przy pierwszym zakręceniu zadziało się to samo.

    0