Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Telefon Motorola v547. proszę o pomoc przy wymianie taśmy.

30 Wrz 2006 19:47 1395 7
  • Poziom 9  
    witam. mam motkę v547 i pewnego dnia przestało działać podświetlanie wyświetlaczy. wiem, ze podobne problemy były już poruszane, ale jestem zielony w tej dziedzinie i potrzebowałbym szerszych wyjaśnień :)
    telefon miał kiedyś problem z słuchawką- oddałem do serwisu- 40 zł, elastomer ponoć. teraz to podświetlanie padło :( a telefon nie spadł ani nic. zadzwonił budzik- i od tamtej pory nie podświetla (chociaż czasami, przy poruszaniu klpką na chwilę się podświetla)
    Czytałem, ze wymiana taśmy w takiej motce wymaga tylko śrubokręta, a czasem wystarczy tylko coś przeczyścić... ale ja, jak mówiłem, się na tym nie znam, więc jeśli mógłby ktoś jasno wyłożyć co trzeba krok po kroku z nią zrobić, byłbym baaardzo wdzięczny.
    bo oddawać do serwisu za kolejne 5 dych to lipka :cry:

pomocy!

pozdrawiam. qleague.
  • Poziom 14  
    wg mnie jest to na 99% tasma, wystarczy ja wymienic jesli masz troxa to zrobisz sam bez problemu. pod klapka od bateri masz 2 widoczne srobki - odkrec je, odkrec rowniez te znajdujace sie pod gumowymi zaslepkami, takim sposobem otworzysz telefon, a jak to zrobisz to wymienisz sobie tasme:)
  • Poziom 17  
    to nie jest od v500 ale zawsze bedziesz mial jakies rozeznanie w rozbieraniu>> http://www.uselessinfo.pwp.blueyonder.co.uk/dismantlev.htm bo u ciebie na 99,999% bedzie tasma a do do elastomer to wydaje mi sie ze albo ci przeczyscili go albo wymienili a kosst takiego to ze 1.5zł wiec troszke za robocizne sobie policzyli a teraz nie pomoze kawalek gumeczki tasma wymiana i smiga lata motka:D.
  • Poziom 9  
    wielkie dzięki :D nie spodziewałem się tak szybkiego odzewu :)