Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bixenony z allegro. Czy ktoś to zakładał? Czy warto dać za to 450 zł? H4.

30 Wrz 2006 21:42 2248 13
  • Poziom 15  
    czy ktoś to zakładał i czy warto dać za to 450 pln??? mowa o tych H4
  • Poziom 27  
    odpusc sobie człowieku, nie ma czegoś takiego jak ksenoeny H4, a napis HID lub Xenon to tylko chwyt reklamowy, to co jest na allegro to zwykłe zarówki z niebieskawym filtrem, które zazwyczaj nie spełniaja norm np. daja strumień światła o zbyt małym natężeniu
    Pozdrawiam
  • Poziom 24  
    mickemaster napisał:
    a napis HID lub Xenon to tylko chwyt reklamowy,

    Mikemaster Ty mowisz o ksenonach za 15 zł a nie 450zł.
    Piosiek daj linka do konkretnej aukcji , bo to zależy czy nowe palniki i czy przetwornice były naprawane czy też są nowe
  • spec od auto-elektro
    tak ale musi byc tez homologacja na lampach tych w samochodzie pod dany typ żarówki, a pewnie u ciebie jest homologacja na H4 + uklad samopoziomowania i oczyszczania
  • Poziom 11  
    Za 1000zł bym się nie skusił... Nie ma to co fabryka... Lepiej żarówki a'la xenon kupić i się cieszyć :)
  • spec od auto-elektro
    alez kiepsko wykonane, a ta puszka taśmą owinieta :)
  • Poziom 15  
    może być owinięte poloplastrem aby dobrze świeciło ;)
  • spec od auto-elektro
    jak chcesz zeby dobrze świeciło to kup orginalne lampy do twojego samochodu z oznaczeniem d2s lub d2r,
    bedziesz miał gwarancje ze wszystko jest ok
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    1. Tam jest podana cena za sztukę. Czyli na auto wychodzi 9 stówek.
    2. Jakoś nie widzę tam mechanizmu przełączającego. Bo tu, w przeciwieństwie do żarówki H4 jest tylko jedno źródło światła. Tak więc wkładając to do zwykłego klosza na H4 dostajesz tylko jedne światła.
    3. Jest to nielegalne. I przy najbliższej kontroli powinieneś stracić dowód rejestracyjny. A przy jakiejkolwiek stłuczce lub innym zdarzeniu , to będziesz miał duże problemy.
    4. Zapoznaj się z wymogami technicznymi i homologacyjnymi jakie trzeba spełnić, by legalnie jeździć autem z takimi światłami
  • Poziom 10  
    co do 4 punktu to gdzie o tym coś pisze?
    czy w środku zmiana podswietlania bądź np. podswietlenie pedałów czy podłogi tez ma się jakoś do prawa?
  • Poziom 18  
    Nie znam się na homologacjach itp. ale słyszałem, że muszą być spryskiwacze (chociaż widziałem fabryczne xenony bez spryskiwaczy). Zakładałem takie cudo i efekt jest ok. Wyglądają (prawie) jak oryginalne xenony. Mechanizm przełączania jest w samym palniku. Jest tam elektromagnes, który wciąga żarówkę i wtedy są "długie". Ciekawe ile kosztuje sam palnik.

    Klient założył jakiś czas temu i nie przyjechał na demontarz więc chyba nie miał problemów :D
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    homologacja, to dopuszczenie pojazdu do ruchu z wyposażeniem, a także dopuszczenie do użytku poszczególnych podzespołów samochodu. Oznaczone jest to symbolem E i numerem kraju umieszczonymi w kółku. Ale homologowany jest cały zespól, czyli reflektor wraz ze źródłem światła. Czyli samowolne przerabianie źródła światła z Hx na HID jest przeróbką zespołu i wymaga nowej homologacji. Klient nie przyjechał na demontaŻ, bo diagności leją w zasadzie na san pojazdu. Interesuje ich by świeciło. Doczepić się może, i powinien, policjant, a już na pewno będzie niewesoło w przypadku jakiegokolwiek zdarzenia drogowego. Druga strona zawsze może się powołać na nielegalne i niedopuszczone oświetlenie pojazdu.
    A wszystkie punkty świetlne, ich ilość, rozmieszczenie i moc są opisane w szczegółowych przepisach.
    Co do oświetlenia wnętrza, to może ono zostać za utrudniające prowadzenie pojazdu (to samo co z przyciemnianymi szybami). Zresztą świadomy kierowca (świadomy swojej odpowiedzialności) sam wyłączy wszelkie "przeszkadzajki".
  • Poziom 24  
    Jakby nie było z tymi przepisami to to jest owiniete taśmą i na bank jest wyciagniete z powypadkowego auta i może długo nie pożyć bo pewnie było walnięte , nie polecam