Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jaki wzmacniacz aktywny wybrac do suba ??

01 Paź 2006 01:49 969 1
  • Poziom 9  
    glosnik 160 watt alphard :/ obudowa BR, chce przerobic na aktywny i teraz tak
    [[http://matronix.pl/?cmd=cennik]] WST100T albo TP.

    [[http://www.swistak.pl/aukcje/2217180,Wzmacniacz-Do-Subwoofera-200-RMS-Warto.html]]

    opcja druga lAaniejwsza, tylko jak wiadomo nie tylko o wyglad tutaj chodzi.., do obydwu paremtry sa podane, tylko ze mi one wiele nie mowia
    trzecia opcja bo ten koles z swistaka wogole komentarzy nie ma i kto wie czy to nie jakis wyjarany sprzet ,....
    [http://www.allegro.pl/item130223636_super_wzmacniacz_do_subwoofera_9_1_100_200w_nowy.html]

    prosilbym kogos znajacego sie o rade
    z gory dziekuje !

    PS. ja kwiemy relewacji z tego glosnika alpharda nie bedzie wiec moze zamis tego aktywnego kupic jakas unitre i ja zmostkowac i uzyc do napedzania etgo suba ,,,,
    tylko ja o mostkowaniu to raczje niewiele wiem , a wiem ze nie wssytki modele sie da mostkowac,.....
  • Admin grupy audio
    ziemniaktda napisał:

    tylko ja o mostkowaniu to raczje niewiele wiem


    Wygląda na to że o poprawnej pisowni już nie wnikając w ortografie kolega też niewiele wie.

    10 min sie głowiłem o co koledze chodzi i doszedłem do wniosku że o wzmacniacz :).

    Ja bym kupil coś gotowego i sie nie bawił.
    Te z allegro i ze świstaka to pewnie nic innego jak TDA 7294 + filtr.
    Jesli są dobrze wykonane to będą sie nadawały, tylko że tym 200W spalisz głosnik.

    Pozdrawiam