Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

sharan tdi 130 problem po zagrzaniu silnika

01 Paź 2006 10:32 1862 7
  • Poziom 10  
    Witam
    od pewnego czasu moj silniczek zaczol przerywac przy 2600 i 3200 obrotow i zaczyna potem pracowac bez jednego pompowtrysku i to wszystko dzieje sie na cieplym silniku po przejechaniu okolo 50 km
    na zimnym nie dzieje sie nic i jedzie prawidlowo
    Przegladnelem uklad zasilania paliwa z wymienieniem filtra.
    Przeczyscilem wwszystkie masy o ktorych wiedzialem
    sprawdzilem ladowanie i akumulator
    i powiem szczeze ze juz nie wiem co sie moze dziac
    moze ktos mial juz taki problem
    pozdrawiam
  • Poziom 17  
    jakieś błedy w sterowniku
  • Poziom 26  
    Czas na diagnostykę komputerową.
  • Poziom 10  
    Witam
    standartowo mam 4 szt dotyczace can-a bo ten silnik wsadzilem do starego sharana z 97 i jeczy o abs i klime, ale te cztery jedza juz 2 lata i nie mialem zadnych problemow w czasie jazdy oprocz malego przytkania - szarpania na 1800 obrotow.
    moge zaznaczyc ze mam przeplywomiez co zawyza o 200 wskazania ale tez nie bylo problemow

    pozdrawiam
  • spec od auto-elektro
    diagnostyka komputerowa - trzeba posprawdzać parametry mierzone,
    jeżeli jeden wtrysk przestaje ci chodzić to należało by go wymienić
  • Poziom 17  
    jesli diagnoza nie widzi usterki w sterowaniu pompowtryskiem to będzie usterka mechaniczna typu -zapchany filterek w pompowtryskiwaczu.Można sprawdzić na początek cisnienie paliwa na zasilaniu pompowtrysków (na pompie jest przyłącze do pomiaru).
  • Poziom 11  
    Jak masz vaga to tam można testować i zmieniać ustawienia wtrysku. Spróbuj a jak nie zadziała to już nie wiem.
  • Poziom 17  
    diagnostyka prawde ci powie,wrozyc to mozna z kart tarota,pora na vag..