Znajomy ma Seicento 1.1 MPI (jeden z ostatnich modeli, ma nawet klimę) w którym wszystkim steruje ECU. Ma z nim taki problem, że często się przegrzewa i potrafi zagotowac płyn w chłodnicy.
Podłaczyłem go pod Euroscana, jako centralkę wybrałem MM IAW-59F i błędów żadnych nie było ale w testach, jest m. in. test wentylatora i są tam dwie prędkości, przy wybraniu pierwszej (niskiej) słychać stuk przekaźnika i wentylator się załącza, natomiast po wybraniu drugiej prędkości (szybkiej) nic się nie dzieje (wentylator się nie włącza, nie słychać żadnego przekaźnika).
Podłaczyłem go pod Euroscana, jako centralkę wybrałem MM IAW-59F i błędów żadnych nie było ale w testach, jest m. in. test wentylatora i są tam dwie prędkości, przy wybraniu pierwszej (niskiej) słychać stuk przekaźnika i wentylator się załącza, natomiast po wybraniu drugiej prędkości (szybkiej) nic się nie dzieje (wentylator się nie włącza, nie słychać żadnego przekaźnika).