Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lexus(14") LS-1405PST załącza się dopiero po 40 min.

02 Paź 2006 12:08 1967 23
  • Poziom 9  
    Po wlaczeniu telewizora najpierw jest odraz i glos a po 5 sekundach telewizor zaczyna "pykac" i traci sie obraz jak i glos, miga nawet dioda swiecaca pokazujaca tryb pracy telewizora. Wymienilem juz 3 kondensatory te na 160V i 250V i nic nie pomoglo. Co to moze byc????? Czekam na podpowiedzi. Z gory dzieki.
  • Spec od TV
    A elektrolity po pierwotnej stronie przetwornicy?
  • Poziom 9  
    K.K moglbys dokladniej (tzn ktore) bo jestem raczej amatorem. A czy moze to byc tranzystor ten D2331?
  • Poziom 19  
    witam
    Cytat:
    k.k
    A elektrolity po pierwotnej stronie przetwornicy?

kolega wyżej pisze o kondensatorach elektrolitycznych które znajdziesz miedzy przewodami od 230V a małym transformatorkiem w tym układzie bedzie terz tranzystor i układ scalony.
    pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    wylutowalem ten tranzystor D2331.64 gdzie on ma robic zwarcie zeby byl zepsuty? A kondensatory sprawdzone, sa ok.
    I ewentualnie jaki jest jego odpowiednik bo z tego co szukalem to go nigdzie nie ma.
  • Poziom 32  
    Wymień te kondensatory nie sprawdzaj tylko poprostu wymień! A zostaw tranzystor w spokoju! Po co go ruszałeś??

Ps. Czym lub w jaki sposób sprawdzasz kondensatory??
  • Poziom 19  
    popieram
    tranzystor jest sprawny , to wina elektrolitów.
    pozdrawiam.
  • Poziom 9  
    A czym je mozna sprawdzic?? Wiadomo ze miernikiem.
    Ale wymieniac reszte tych elektrolitow czy te "piko" tez?
  • Poziom 19  
    ja bym podstawiał pokolei i próbował czy sie uruchamia te piko powinny byc oki , mysle że to ten najwekszy na wysokie napiecie .
    aha przez te 40min to nie ma żadnych reakcji ? (głos), (ciemny kineskop) ?
    powodzenia.
  • Poziom 9