Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

unitra gs-431 broblem z obrotami

dana96 07 Paź 2006 13:32 2661 5
  • Poziom 9  
    Witam mam nietypowy problem polegajacy na tym, że talez gamofonu kreci sie cała prędkoscią i nie reaguje na zmiane predkosci potencjometerem ani przyciskami :(
    bardzo prosze o pomoc
    z gory dziekuje Marcin
  • Poziom 11  
    Witam
    rozbierz ten gramofon i sprawdź elektronikę w gramofonie o ile taka tam jest jeśli jest to prawdopodobnie jakiś podzespół się uszkodził.

pozdrawiam
  • Poziom 9  
    soory ale jestem laikiem w dziedzinie elektroniki ale takowa jest w tym gramofonie ponieważ już go rozkręcałem.W serwisie powiedzieli, że naprawa jest nieopłacalna a bardzo chiałbym żeby gramofon działał :( możliwe ze masz jakies pomysły na ten temat =] bardzo bym był wdzięczny :D pzdr Marcin
  • Poziom 37  
    Uszkodzenia należy szukać w układzie stabilizacji obrotów.
    O ile pamiętam jest to UL1901M.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    dana96 napisał:
    Witam mam nietypowy problem polegajacy na tym, że talez gamofonu kreci sie cała prędkoscią i nie reaguje na zmiane predkosci potencjometerem ani przyciskami :(
    bardzo prosze o pomoc
    z gory dziekuje Marcin

Czy żarówka umieszczona nad perforowanym talerzykiem na osi silnika, świeci się po uruchomieniu napędu? Jeśli nie, to brak jest regulacji i stabilizacji obrotów silnika.
    Żarówka jest widoczna po zdjęciu talerza z osi.

GM

Dodano po 2 [minuty]:

dybas napisał:
    Uszkodzenia należy szukać w układzie stabilizacji obrotów.
    O ile pamiętam jest to UL1901M.

W gramofonach serii GS-43..., stabilizacja prędkości obrotowej, jest wykonana na elementach dyskretnych. Por. ftp://ftp.control.slupsk.pl/pub/elektronika/schematy/gramofony/GS-434.gif

GM

Dodano po 1 [minuty]:

dana96 napisał: