Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wzmacniacz na EL34 gra zbyt cicho.

07 Paź 2006 20:00 1723 4
  • Poziom 13  
    Witam!
    Zrobilem wzmacniacz z projektu:
    http://www.fonar.com.pl/audio/diy/wzm5/wzm_rc3.htm
    narazie tylko jeden kanał, gra ladnie tylko wydaje sie mi ze zdecydowanie za cicho. Glosniej gra u nmie wzmacniacz na dwoch ECL86. Nie wiem co moze byc przyczyna, prosze o pomoc.
    Boss
  • Poziom 43  
    Być może posiadany przez ciebie już wzmacniacz ma większe wzmocnienie niż ten na EL34 lub zastosowałeś trafo głośnikowe na obciązenie 4 Om a głośniki masz 8 Om - z tąd też może wynikać zmniejszenie natężenia dźwięku.
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    > trafo głośnikowe na obciązenie 4 Om a głośniki masz 8 Om

    Z całą pewnością taka różnica nie może być przyczyną. Jakie źródło sygnału? Może chodzi o zbyt małą czułość?


    Remeknapr
  • Poziom 13  
    Siema. Okazalo sie ze jedna E88CC niby nos a byla uszkodzona, zostala jeszcze korekcja napiec i drobne poprawki ale nie mam zabardzo czasu szkola, matura... Wzm gra juz teraz bardzo dobrze.
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    W takim razie gratulacje i życzenia pomyślnego zdawania egzaminów.


    Remeknapr