Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Immobilajzer w Renault Megane

08 Oct 2006 11:59 5395 20
  • Level 11  
    Witam
    Czy istnieje możliwość stałego wyłączewnia immo z pilotem do centralnego zamka na podczerwień w megance, nie znając kodu. Pytam ponieważ odbiornik w autku jest uszkodzony (nowy w serwisie ok 700zł) a właściciel zgubił kod.
  • Level 14  
    można wyłączyć na stałe ale nie stety nie pilotem
  • Level 11  
    Czy przez złącze diagnostyczne czy w inny sposób?
  • Level 11  
    Trzeba wyczyścić komputer samochodu (procesor) cena ok 300 PLN i odciąć przewód linii kodowej lub wyjąc transponder z kluczyka.
  • Level 11  
    Co ma piernik do wiatraka - przecież fizycznie immo i komp to dwa różne urządzenia elektroniczne; komp pod maską a immo pod kierownicą razem ze skrzynką bezpieczników; wspólnie są tylko zamontowane w jednej megance.
  • Level 11  
    W procesorze komputera jest immo. Pod kierownicą jest jedynie dekoder a oprocz tego przy stacyjce jest "pętla" która wysyła sygnał do dekodera. Jeżeli padł sam odbiornik (ten chyba koło lusterka) to poco wyłączać immo lepiej kupić sam odbiornik podczerwieni z tego co pamiętam to ich nie trzeba kodować (mogę się myliś dawno nie miałem doczynienia z renault)
  • Level 11  
    jeżeli tak jest to jakim programem (sprzętem) najlepiej jest to dokonać; zależy mi na tym by po odłączeniu akumulatora sterownik nie powrócił do ustawień standardowych - wiem że w tym modelu można ustawić programowo 3 tryby pracy komputera w zależności od pojemności silnika
    (do zrobienia mam megankę z 96 roku z silnikiem 1,6 na wielopunktowym wtrysku)
    odnośnie odbiornika podczerwieni jest tak jak piszesz przy lusterku wstecznym; wymiana na nowy jest kosztowna
  • Level 11  
    Po co odrazu nowy przecież używane też sprzedają tylko trzeba sprawdzić czy nie trzeba go wkodowywać ale wydaje mi się że raczej nie. A zdjęcie immo z komputera nie jest proste. Trzeba go otwożyć wylutować procesor wsadzić w programator i ogólnie mówiąc przeprogramować. Trzeba równiez odciąć przewód linii kodowej aby komputer się nie nauczył zpowrotem immo albo wyjąć transponder.
  • Level 14  
    tak jak ci kolega mówi do tego trzeba jeszcze wiedzieć co gdzie wyczyścić
    moja rada jest taka daj to komuś kto się naprawdę na tym zna usunie ci
    immo i auto będzie jeżdzić jak należy
  • User removed account  
  • Level 11  
    właśnie tego nie lubię na tym forum; prawie wszyscy "tacy fachmacherzy" a jak przyjdzie coś mądrego napisać to piszecie "rada jest taka daj to komuś kto się naprawdę na tym zna " albo coś takiego:"sterownik w gumie,to nie da sobie rady"
  • User removed account  
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    elektrit - nie potrzebnie wszystko napisałeś i tak sam tego nie zrobi.
    prezes39_m - chcemy pomóc Ci, by nie musial jechać na lawecie do serwisu po swych zabawach.
  • Level 11  
    Podrzuć zdjątko tego kompa jak możesz od strony gumy to ci zaznaczę gdzie wyciąć.
  • Level 11  
    Quote:
    właśnie tego nie lubię na tym forum; prawie wszyscy "tacy fachmacherzy" a jak przyjdzie coś mądrego napisać to piszecie "rada jest taka daj to komuś kto się naprawdę na tym zna " albo coś takiego:"sterownik w gumie,to nie da sobie rady"
    tak a potem wywalenie immo jest w cenie simlocka do Nokii.
    Ludzie opanujcie sie niektórzy z tego utrzymuja rodziny i warsztaty to nie zabawa dla domorosłych majsterkowiczów. Każdemu daj gotowy wsad powiedz co i gdzie zmienić w pamięci.

  • Level 11  
    zgadzam się z wami, zwłaszcza z ostatnim postem; tyle że nie o to mi chodzi by ktoś przesłał mi gotowca;
  • Level 11  
    Tak na marginesie to dziwnym jesteśmy narodem. Na forach zagranicznych np. z radiocode zamieszcza się numer fabryczny radia i ktoś zyczliwy przesyła kod u nas nikt tego nie zrobi bo to "kosztuje" ale połowa ludzi którzy to robią i biorą za to pieniądze to właśnie kozysta z takich forum.
  • Helpful post
    Level 17  
    Widze ze moi poprzedni koledzy tylko cos gdzies słyszeli ale zadna z tych wypowiedzi nie jest konkretna. Wedlug mnie nie liczy sie liczba postów i poziomów ale skutecznosc pomocy wystarczy podzielic posty przez liczbe pomógł. Jesli ten problem jest aktualny może moge ci pomoc bez niszczenia, wycinania itp.

    pozdrawiam
  • Level 10  
    Ja mam ten sam problem z autem brata,więc możesz mi pomóc?
    Meganka 1,4 96r -ECU Fenix3.
    Padł immob.Jak poradzić sobie z tym?
    Czy aby wyczyścić pamięć i założyć nowy soft do immo. pozostaje tylko serwis?
  • Level 11  
    Panowie, wygląda na to że tylko Buzka23 jest w stanie doradzić jak rozwiązać problem.

    Odnośnie autka to poradziłem sobie bez wycinania czegokolwiek; wszystko pozostała na swoim miejscu i działa bezproblemowo.

    W związku z powyższym zamykam temat.