Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

badanie Elementow RLC [potrzebna pomoc w sprawozdaniu]

Vyzn-R 18 Oct 2006 15:14 6462 5
    Vyzn-R
    Level 13  
    Potrzebuje pomocy :) mianowicie do soboty mam zrobic na uczelnie sprawozdanie z elektroniki... cel: Badanie parametrów rezystora, cewki i kondensatora indywidualnych oraz w połączeniu szeregowym RLC oraz równoległym RLC. Musze przebadac rezystor, cewke, kondensator i polaczenie szeregowe oraz rownolegle tego wsyztskiego, trzeba poprostu sprawdzic czy prawo ohma i kirchoffa sie sprawdzaja. Robimy to w programie ICAP4 i problem polega na tym ze nie wiem z czym to sie je, co do czego itd. Poprostu jestem zielony, nigdy czegos takiego nie robiłem i nie miałem wiekszej stycznosci ani z elektronika, ani z tym programem ani ze sprawozdaniami tego typu... Wiec przyjme kazda forme pomocy od Instrukcji do tego programu po tłumaczenie gdzie co wpisac w programie i pomoc w obliczeniach jak i samym pisaniu sprawozdania. Wiem ze sa tu osoby ktore sie tym zajmuja zawodowo jak i hobbystycznie wiec posiadaja napewno ogromna wiedze na ten temat i dla nich nie stanowi to problemu, ja wiem co i jak wyglada i prawde mówiac na tym moja wiedza sie konczy :| Poprostu czarna magia

Ma to wygladac podobnie do tego:
    Przykladowe sprawozdanie

najbardziej zalezy mi na jakiejs instrukcji po polsku do tego porogramu zebym wiedział gdzie co wpisywac to dalej bym sobie jakos poradził :) oczywiscie nie obraze sie jezeli ktos mi pomoze wiecej :D
    Vyzn-R
    Level 13  
    niestety nic takiego nie robilismy i nie mam zadnego protokołu :-/ mamy podane tylko wartosci dla:
    Rezystor - 50Ω
    cewka - 50 mili Henrow
    kondensator - 50 pikoFaradów
    Zródło - AC 220V 50Hz