Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Alarm do Corsy B z możliwością sterowania centralnym zamkiem i blokadą zapłonu.

18 Oct 2006 19:28 1716 10
  • Level 23  
    Witam!
    Jaki proponujecie alarm do owego samochodu? Czy ktos ma jakis i ma dobre doswiadczenia? Ma miec oczywisice mozliwosc sterowania centralnym zamkiem i blokade zaplonu. Pozdrawiam!
    [Szkolenie 22.06.2021, g.9.30] Zabezpieczenia Internetu Rzeczy (IoT) programowe i sprzętowe. Zarejestruj się za darmo
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Level 24  
    Polecam alarmy CODE PERFECT E-50 lub tańszy GN-5.To alarmy o najkorzystniejszym stosunku jakości do ceny.Montuję je od ok.2 lat .Alarmami zajmuję się od lat 8.Pozdrawiam.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Level 33  
    Ja by proponował SEO.Bardzo dobre alarmy.Tańsze Concerto lub droższego Dolphina.
  • Level 32  
    Ostatnio widzę taką prawidłowość, że jak instalator montuje Seo, to duża szansa, że to przynajmniej niezły instalator. Wielu montażystów nie stać na utratę renomy z powodu awarii urządzenia więc montują coś co się nie psuje, czyli Seo, Metę, Challengery itp. Fajnie, że instalatorzy dojrzeli, szkoda, że klienci nie zawsze (Magicary, Freewaye, Exusy itp. chińczyki)
  • Level 24  
    A czy któryś z kolegów montował CODE PERFECT.Montowałem również SEO,CODE P niczym jakością nie odbiegają od nich a są znacznie tańsze.I ważna przynajmniej dla klientów opcja ciche/głośne złączanie alarmu w SEO nieco kłopotliwa.
  • Level 32