Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Alarm do Corsy B z możliwością sterowania centralnym zamkiem i blokadą zapłonu.

Pegelmesser 18 Paź 2006 19:28 1428 10
  • #1 18 Paź 2006 19:28
    Pegelmesser
    Poziom 23  

Witam!
    Jaki proponujecie alarm do owego samochodu? Czy ktos ma jakis i ma dobre doswiadczenia? Ma miec oczywisice mozliwosc sterowania centralnym zamkiem i blokade zaplonu. Pozdrawiam!

0 10
  • #2 18 Paź 2006 20:26
    mos5
    Poziom 24  

Polecam alarmy CODE PERFECT E-50 lub tańszy GN-5.To alarmy o najkorzystniejszym stosunku jakości do ceny.Montuję je od ok.2 lat .Alarmami zajmuję się od lat 8.Pozdrawiam.

0
  • #3 18 Paź 2006 23:04
    xwit
    Poziom 33  

Ja by proponował SEO.Bardzo dobre alarmy.Tańsze Concerto lub droższego Dolphina.

0
  • #4 18 Paź 2006 23:15
    renqien
    Poziom 32  

Ostatnio widzę taką prawidłowość, że jak instalator montuje Seo, to duża szansa, że to przynajmniej niezły instalator. Wielu montażystów nie stać na utratę renomy z powodu awarii urządzenia więc montują coś co się nie psuje, czyli Seo, Metę, Challengery itp. Fajnie, że instalatorzy dojrzeli, szkoda, że klienci nie zawsze (Magicary, Freewaye, Exusy itp. chińczyki)

0
  • #5 18 Paź 2006 23:26
    mos5
    Poziom 24  

A czy któryś z kolegów montował CODE PERFECT.Montowałem również SEO,CODE P niczym jakością nie odbiegają od nich a są znacznie tańsze.I ważna przynajmniej dla klientów opcja ciche/głośne złączanie alarmu w SEO nieco kłopotliwa.

0
  • #6 18 Paź 2006 23:50
    renqien
    Poziom 32