Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Subik na STX by Kamil do FIATA PANDY

wow 25 Oct 2006 12:33 10428 49
  • #31
    chico
    Level 18  
    Dobrze zrobiles, jak za ta cene to jest porzadny sprzet.
  • #33
    15jacek15
    Level 21  
    no to czekamy wszyscy na wrażenia z CARPOWERa ;)

    tylko nie przesadzaj z moca bo głośnik kopółke wypluje :PP

    heheheh

    Pozdro
  • #34
    wow
    Level 27  
    Ok wzmachol kupiny jestem pod wrażeniem! Filtr to filtr! Podłaczyłem go narazie w domu i dałem sygnał z discmena :D Przytachałem akumulator od kumpla i śmiga jak nie wiem co! Teraz zbieram kase na radyjko :P Tzn rodzice mi kupią ale musze dozbierać!
  • #35
    15jacek15
    Level 21  
    no to musisz nakrecic nowy filmik z kawalkiem three six mafia co Ci wyslalem, tylko zakryj mikrofon palcem ;)

    Pozdrawiam Jacek

    Dodano po 30 [sekundy]:

    tylko nie przesadzaj z moca bo głośnik pójdzie do krainy wiecznych łowów :P
  • #37
    mlody1921
    Level 29  
    siema nie od razu rzym powstał bedzie smigac tylko nielepiej było kupic Ap ?? pod 602 by juz smigało

    dla mnie okey subi od czegos trzeba zaczac moja pierwsza konstrukcja w wieku 16 lat to byl glośnik od kolumn wermona w paczke zrobiona od tak i smigał w domu ;]

    oby tak dalej

    Dodano po 43 [sekundy]:

    zapraszam do ogladniecia mojej ;]

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic551627.html
  • #38
    wow
    Level 27  
    Ap jest za drogi a te już miałem :P Wiec wiesz! Ale następny będzie już lepszy jak się dorobię swojego samochodu!
  • #39
    Majkminator
    Level 15  
    według mnie świetna robota , subik bardzo mi sie podoba , spodobał mi sie tak że postanowiłem też sobie takiego złożyć. Założe sie że bije na głowe gotowe skrzynki od blaupunkta czy magnata , nie wspominajac już o satysfakcji że zrobiło sie coś dobrego i taniego własnoręcznie, pozdrawiam i czekam na nowe relacje z głośnika 4 ohm
  • #40
    wow
    Level 27  
    Głośnik może będę miał już w piątek zobaczymy :)

    Dzięki za miłe komentarze!
    Samemu zrobić to bardzo duża satysfakcja a najlepsze uczucie jak człowiek cały spocony uwalony w kleju i innych rzeczach odpala i słyszy ten bassssss poźniej troche gorzej bo trzeba sprzątać eheh :P

    Pozdro!
  • #42
    wow
    Level 27  
    Tomek515 czemu skromny? Maskownicy szukam jakieś ale nie mogę nigdzie dostać 32 cm :P
  • #43
    oleczek1988
    Level 21  
    wow wrote:
    Głośnik może będę miał już w piątek zobaczymy :)

    Dzięki za miłe komentarze!
    Samemu zrobić to bardzo duża satysfakcja a najlepsze uczucie jak człowiek cały spocony uwalony w kleju i innych rzeczach odpala i słyszy ten bassssss poźniej troche gorzej bo trzeba sprzątać eheh :P

    pozdrawiam!


    Nic nie musisz sprzatac. Wlaczas suba i on swoim basem sam ci zrobi porzadek.

    Jesli chodzi o suba to jak na pierwszy raz dobrze ci wyszlo. Przy nastepnej konstrukcji potaraj sie wybrac inny glosnik. Bo z tego co widze to tylko stx, tesla, tesla, stx...
  • #45
    wow
    Level 27  
    No nie było już czarnej wykładziny :P Ale i tak ładnie wygląda :P Dzięki za komenty! Teraz robię podobny dla kolegi!
  • #47
    august_
    Level 27  
    Żaden link z tego tematu nie działa.
  • #50
    august_
    Level 27  
    Magister_123 wrote:
    Bo to temat z 2006 roku


    No to co? Po to się pisze posty, żeby zostało dla pokoleń.

    wow wrote:
    Poszukam fotek i wgram na nowo.

    Dodano po 10 [minuty]:

    http://strefacaraudio.pl/kamil/


    Dziękuję, SUBWOOFER PB 1254 by K@mil - jest genialny :)
    Mam cinquecento - kształt i wymiary bagażnika są podobne.
    Dzięki jeszcze raz.