Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra 1,7DTL 95 Alternator

22 Paź 2006 20:23 1898 7
  • Poziom 9  
    W tym typie autka problem polega na braku ładowania,pasek-OK,przewody-OK.Voltomierz nie wskazuje podniesienia napięcia po włączeniu silnika,a wręcz obniżenie,co zresztą logiczne.Może jest jakaś typowa przypadłość tych alternatorów prosta do naprawy,zaznaczam że to nie silnik Isuzu tylko Opla.Wskażnik problemu z ładowaniem nie gaśnie wogóle.Od czego zacząć?Myślałem o prześledzeniu schematu samego alternatora ale niestety nie znalazłem takiego do Astry w necie,chyba że zasada dla wszystkich jest taka sama?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 9  
    Ale coś można tam porobić czy trzeba cały nowy kupić.Jakie koszty części może wiesz i czy łatwo dostępne?
  • Poziom 21  
    Wszystko można zrobić z częsciami też nie ma problemu tylko czy się opłaca ,zdemontuj zdiagnozuj policz koszty i sprawdz cenę na szrocie ale tam też możesz kupić paści, niestety wybór należy do ciebie
  • Poziom 9  
    Ale od strony mechanicznej wszystko gra,więc może nie będzie tak najgorzej,może tylko dioda jedna,czy raczej niemożliwe?
  • Poziom 21  
    To miernik w dłoń i sprawdzaj diody prostownicze i wzbudzenia tylko najlepiej po odlutowaniu uzwojeń , wirnik sprawdz na ciągłość uzwojeń a jak wszystko dobre to został jedynie regulator .Regulator to koszt ok 45 - 50 zł zależy od dostawcy
  • Poziom 9  
    A ile diody mogą kosztować za szt. i czy są one standardowe czy do każdego auta inne?
  • Poziom 21  
    Jest tam mostek prostowniczy zespół w całości podlega wymianie koszt to około 50 - 80 zł zależnie od dostawcy musisz znać numer alternatora albo wymontowany w dłoń i do sklepu osobiście polecam ten drugi sposób bo podróbek jest wiele i łatwo o pomyłkę