Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sekcja Sonic 15, przepalony Sonic 15.

26 Paź 2006 17:41 2052 18
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    chyba za długo się nie nagrał:(
  • Poziom 22  
    lepiej wez przesun ten głosnik od monitora bo sobie załatwisz na cacy monitor:-)sorry że nie na temat
  • Poziom 29  
    najpierw yakuza potem sonic - masz jakieś dotacje ? :)
  • Poziom 13  
    ile mu zarzuciles rms'u??
  • Poziom 29  
    Wie wiem głosnik stal przes sak na czas zdjec.

    No mój JBl ma przy 4ohm 780W rms
  • Poziom 26  
    Witam
    Teraz chyba pora kupić Helona , jak długo go przypalałeś? Szkoda że nie zrobiłeś fotek spalonej Yakuzy , bo w niej cewka się pewnie rozsypała.
    Pozdrawiam
  • Poziom 29  
    kalasz20 napisał:
    Witam
    Teraz chyba pora kupić Helona , jak długo go przypalałeś? Szkoda że nie zrobiłeś fotek spalonej Yakuzy , bo w niej cewka się pewnie rozsypała.
    Pozdrawiam


    Helon 15 stoi z boku hehe :D

    tak uzowjenie w yakuzie sie rozsypalo
  • Poziom 27  
    Zadki widok :D cóż trzeba podziwiac....

    To zlutować i jazda dalej hehe ;)

    Co z tym na poważnie zrobisz??
    Wyslesz do carPwoera? na renegeracje, czy zamówisz zestaw renegeracyjny tego głośnika.... bo jak dobrz epamiętam... CarPower nawet nie wpadł na pomysł, aby zrobić strone o elementach renegeracyjnych... :(
  • Poziom 29  
    Misian@ napisał:
    Zadki widok :D cóż trzeba podziwiac....

    To zlutować i jazda dalej hehe ;)

    Co z tym na poważnie zrobisz??
    Wyslesz do carPwoera? na renegeracje, czy zamówisz zestaw renegeracyjny tego głośnika.... bo jak dobrz epamiętam... CarPower nawet nie wpadł na pomysł, aby zrobić strone o elementach renegeracyjnych... :(


    heh zalutwałem nagzałem cewke dosyc mocno wzmacniaczem i trzyma :D jest to dosłownie szczelina na 1mm heh ale watpie ze to wytrzyma 700W
  • Poziom 26  
    Witam
    Raczej długo nie wytrzyma , jak testowałem jakieś cewki 2 calowe na alu to zanim zaczęły dymić rozgrzałem je do 210 stopni C , lepszym rozwiązaniem byłoby jakoś je zgrzać tylko pytanie jak? Jesli ci się znudził Sonic trzeba go było oddać mnie :D a nie od razu palić , Helona zamawiałeś z Niemiec?
    Pozdrawiam
  • Poziom 29  
    kalasz20 napisał:
    Witam
    Raczej długo nie wytrzyma , jak testowałem jakieś cewki 2 calowe na alu to zanim zaczęły dymić rozgrzałem je do 210 stopni C , lepszym rozwiązaniem byłoby jakoś je zgrzać tylko pytanie jak? Jesli ci się znudził Sonic trzeba go było oddać mnie :D a nie od razu palić , Helona zamawiałeś z Niemiec?
    Pozdrawiam


    tak z niemiec


    Własnie jest jeszcze jakis sposób zeby to skutecznie polutowac?Coz w rodzaju lutu twardego heh?

    Złozyłem go bez problemu nic nie ociera.Głosniczek gra normalnie ale boje sie dac mu max mocy.Narazie gra wystarczajaco :) do słuchania wystarczy heh

    Dodano po 3 [godziny] 44 [minuty]:



    Heh musiałem z powrotem go rozłożyć już znam przyczynę. Teraz głośnik zaczą dziwnie przerywać po dokładnym obejrzeniu stwierdziłem ze przewód plusowy który jest wszyty w dolne zawieszenie jest naderwany :o przy samej cewce w zawieszeniu co pewnie spowodowało ze cała moc poszła na jedna cewke w 2ohm możliwe? Dlatego na zdjęciach ta cewka jest tak nierównomiernie zarumieniona.
  • Poziom 40  
    na pewno mozesz uzyc cyny bezolowiowej ze srebrem albo z miedzia. Tem topnienia takiej wynosi >220stopni. Ale cynela! Jak kupisz jakas firmowa ze stopem SAC (srebro,miedz,cyna) to temp topnienia nie bedzie zbyt wysoka.
  • Poziom 29  
    Czym rozpuszczałeś klej na resorach?
  • Poziom 29  
    coolombo napisał:
    Czym rozpuszczałeś klej na resorach?


    Tajemnica :wink:
  • Poziom 29  
    Nitro, aceton, czy może jakiś specjalny środek?
  • Poziom 29  
    coolombo napisał:
    Nitro, aceton, czy może jakiś specjalny środek?


    Specjalny nimam pojecia jak sie nazywa dokładnie :wink: dostałem go z lincoln electric :D