Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 Swiatla pozycyjne po pr. stronie ciagle swieca.

Gangster 29 Paź 2006 02:08 5227 9
  • #1 29 Paź 2006 02:08
    Gangster
    Poziom 10  

    Mam wlasnie taki problem. Zaczelo sie to po drodze. Najpierw migalo podswietlenie deski (tam, gdzie sa pokretla do ustawiania nawiewu). Myslalem, ze zarowka jest na wykonczeniu, wiec zostawilem. Po jakims czasie zapalilo sie na stale!!!!! to znaczy swieci sie i nie idzie tego wylaczyc. rowniez zaczely sie swiecic swiatla postojowe (tylko z prawej strony) i podswietlanie tablicy rejestracyjnej. Po wstepnych ogledzinach zauwazylem kabel przerwany przy swiatlach postojowych po prawej stronie. I to by bylo na tyle nieprawidlowosci. Kable polaczylem, ale nadal to samo. Wszystko reszte dziala. Prosze o pomoc. Jedyna rada na zgaszenie swiatel to odlaczenie akumulatora, ale to nie jest wyjscie.
    Peugeot 1.1 2001 rok.
    Manetka od swiatel jest ok. Wiem, bo sprawdzalem.

    Jeszcze takie pytanie. Czy jak bym odlaczyl kable od zarowek po prawej stronie (tak gdzie zawsze swieci). Lampy mi przestana swiecic. Podlaczyl kablem plus z lewej strony. Wtedy teoretycznie wszystko by gralo. co do kokpitu to kable od zarowek bym odlaczyl. Moge na takiej przerubce jezdzic?? Czy jak zostawie tak auto to nic sie nie stanie?? Tak czy siak bede musial to zrobic, ale teraz nie nie moge jechac do serwisu. Nie jestem w Polsce a za granica za samo podlaczenie komputera do auta slono kosztuje. Tylko pytanie czy taka przerobka negatywnie nie wplynie na auto??

  • #2 29 Paź 2006 09:55
    viper555
    spec od auto-elektro

    A czy radio jest oryginalne, bo jak nie to może tam coś poknocone przewód od podświetlania zwarty z stałym zasilaniem. P

  • #3 29 Paź 2006 13:16
    Gangster
    Poziom 10  

    Hmm. Co do oryginalnego radia to dzien wczesniej aktywowali mi w BSI radio, bo wczesniej mi nie dzialalo. A moze cos z BSM jest nie tak, bo z tego co sie zdazylem zorientowac, to tam jest bezpiecznik od swiatel, wiec mozliwe, ze bedzie tam przekaznik odpowiedzialny za swiatla pozycyjne ale nie wiem ktory.

  • #4 29 Paź 2006 15:08
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Prawdopodobnie masz uszkodzone BSI ,tam jest sterowanie światłami pozycyjnymi które nie mają bezpiecznika.Coś pechowa ta 206.Odłącz na próbę to radio.

  • #5 29 Paź 2006 15:36
    Gangster
    Poziom 10  

    To jaka rada?? Znalesienie na szrocie jakies BSI nie wazne jakiej firmy byle od tego samego auta i zamontowanie u siebie. Pojechac do serwisu aby zrobili immo do tego bsi i mojego starego kluczyka (200zl). Moze jakis przekaznik?? Albo jakis blad wyskoczyl w BSI.

  • #6 29 Paź 2006 21:29
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Są szpece elektronicy którzy naprawiają BSI,sterowniki silnika.Jak byś chciał wymieniać to BSI musi być zgrane z przełącznikiem pod kierownicą czyli w twoim przypadku najlepiej wziążć kmpl. od dawcy czyli:BSI,przełącznik i transponder który jest w kluczyku najlepiej z tego auta z którego masz kalkulator silnika.W BSM nie ma elektroniki tyko przekażniki.Jeżeli w twojej 206 są światła przeciwmgielne to dawca też musi je mieć.

  • #7 29 Paź 2006 21:51
    Gangster
    Poziom 10  

    Ok. w takim razie pojade i wezme to BSI, Kalkulator juz mam, a z kluczykiem bedzie problem, bo go nie ma. To mowisz, ze do kompletu musze wziasc przelacznik pod kierownica?? Ten co zmienia sie kierunki swiatla wycierzaczki oraz Radio??
    A co do BSM to pomyslalem sobie, ze moze wlasnie walnal jakis przekaznik i jest ciagle zwarty. Tylko nie wiem ktory jest odpowiedzialny za swiatla i podswietlanie kokpitu. Wiec w BSM i BSI sa przekazniki. Tylko PSA musiala byc na tyle inteligentna, ze przekaznika nie idzie wyjac i wlazyc nowego. Pozostaje wymiana plyty albo lutowac. Do lutowania to trzeba by bylo sprawdzac kazdy pokolei a to jest strasznie prze*****ne. Wylutowac przekaznik, wlutowac przekaznik sprawdzic czy dziala jak nie to nastepny.

  • #8 29 Paź 2006 22:15
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Manetkę z radia przełożysz swoją,mogę wrzucić jakiś schemacik świateł pozycyjnych.

    Dodano po 8 [minuty]:

    tu masz schemat świateł pozycyjnych 206

  • #9 30 Paź 2006 21:48
    Gangster
    Poziom 10  

    Dzieki za schemacik. Tewraz wiem, ze wszystko idzie do BSI. To znaczy zewnetrzne swiatla, ale sadze, ze podswietlanie centralnej konsoli tez. W weekend sprawdze gdzie to idzie w BSI. Moze to jakas drobnostka (Przekaznik, kondensator albo rezystor). To da sie zrobic. A co do wymiany BSI. Napisales, ze najlepiej wziasc Caly komplet. Z samym BSI nie powinlo byc problemu, ale z kluczykiem to napewno bedzie, bo nie ma!! Moze byc moj?? Oryginalny, bo sadze, ze tutaj chodzi o kod do immobilajzera. A dowiedzialem sie, ze w serwisie za takie cos biora okolo 200 zl. eszcze sprawa tego przelacznika pod kierownica. Chodzi Tobie o ten co zmienia sie swiatla, kierunkowskaz, wycieraczki?? Bo nie rozumiem dlaczego nie moze byc taki co mam. A i czy musi byc z takim samym wypozarzeniem czy moze byc troszke inne, bo taki sam model bedzie strasznie ciezko znalezc. Z tego co sie zorientowalem to ten komputer silnika jak i to bsi jast z 2001 roku i podobne ma wyposarzenie. Ale stwierdzic cy takie same to bedzie trudno. Na co szczegulnie zwrocic uwage??

  • #10 01 Lis 2006 09:39
    zbyniuś
    Poziom 26  

    Po wymianie BSI będzie problem z wgraniem kluczyków bo nie będziesz miał kodu dostępu do immo,chyba że ktoś je wyczyści.Przełączniki pod kierownice mają różne opcje (św. przeciwmgielne,komp.pokładowy,centr.zamek z pilotem,autom.światła i wycieraczki)Przełącznik jest zmultipleksowany,pracuje w sieci ma swoje oprogramowanie które musi być zgodne z BSI.Chyba jednak najlepiej naprawić uszkodzone BSI i ECM.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME