Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

masz problem z bryką napisz postaram ci pomóc vw i nie tylk

teodor76 25 Wrz 2002 01:17 44478 109
  • #31 25 Wrz 2002 01:17
    teodor76
    Spec od samochodów

    xwaldek1 napisał:
    mam takie pytanko.W moim audi 100 1.8 gażnik mam nie orginalne "zegary" - od audi 200.Predkościomierz zanirza mi razem z przebiegiem kilometrów o 10% , muwi się trudno , poprostu sobie dodaje mysle że tu sie nie da nic zrobić(zębatki itp.) ale może uda się zrobić obrotomierz który dość mocno zanirza,:wycisłem maks.4500obr/min..Może któryś kondensator powinienem zmienić w obrot.? PROSZĘ O POMOC . Z GÓRY DZIĘKUJE

    uaz zdąrzył odp.zamnie .za niedługo ten problem będe rozwiąsywał z obrotomierzem jak wpadne na trop to pośle ci podpowiedz 8)

  • Fibaro
  • #32 25 Wrz 2002 01:38
    teodor76
    Spec od samochodów

    pioter napisał:
    Teodor, mam problemik Passat 1,9 TD, '92. Zimny silnik, spox. rozruch jakoś bez przekonania, ledwo kręci ale kręci i odpala (komutator czysty, szczotki i tuleje nowe. Pompa ustawiona, wtryski też), ale jak się silnik nagrzeje, mruga lampka wody (mimo odpowiedniej ilości w zbiorniku) i nie daj boże zgasić silnik, nie idzie z rozrusznika, a odjeżdżać np. ze stacji metodą "z górki", albo "na pych", jest trochę żenujące, choć wtedy odpala złotkowo.


    Pozdrawiam,

    Pioter zakłopotany

    po pierwsz to co pisał koleś o jakiś podkładkach pierwsze słysze.
    nie pisałeś nic o świecach żarowych sprawdz je. jeżeli chodzi o rozrusznik mogą być jeszcze dwie przyczyny: cewki tz uzwojenie lub zamocno sktęcony (brak jakiejś podkładki wirnik ma obracać się w palcach) trzeba zmierzyć pobur prądu jaki pobiera przy rozruchu równie dobrze może być słaba masa na silniku sprawdz to! co do kontrolek czy silnik sie zbyt mocno niegrzeje? przyczyny termostat zapużno otwiera lub wadliwy czujnik on nie jest z poziomu płynu tylko z tęperatury cieczy.
    jak zle rano odpala i kopci i zawory grają marsz to wtedy możesz pokombinować z ustawieniem pompy
    8)

  • Fibaro
  • #33 25 Wrz 2002 01:49
    teodor76
    Spec od samochodów

    leszcz napisał:
    witam
    FORD ORION 1,4 i - XII 1991r.
    problem pojawia sie tym, iż włączając ogrzewanie tylnej szyby....światła drogowe......itp..znaczne pobory prądu - poprostu mi gaśnie :evil:
    mam nerwa szczgólnie przy dojazdach do skrzyżowań :oops:
    od czego zacząć :?: :?:
    PS. to nie jest zasadą, że przy każdym skrzyżowaniu ale jak mu czapka stanie to zgaśnie :!:

    prawdo podobnie masz za niskie obroty silnika ,jest tam takie użądzonko jak silniczek krokowy który reguluje wolnymi obrotami jeżeli obroty są zbyt niskie on powinien je sobie odpowiednio ustawić jak obciąrzasz silnik przez załączenie swiateł klimy itp.zwiększa się pobór prądu co zatym idzie alternator stawia obciąrzenie dla silnika wtym momęcie komputer silnikowy odczytuje zamałą wartość obrotów i wysyła sygnał do silniczka krokowego aby je podniusł prawdo podobnie silniczek jest zatarty i niechodzi wogóle lub szwankuje 8)

  • #34 25 Wrz 2002 07:11
    leszczu
    Spec od TV

    no hej TEODOR 76
    czy ten silniczek to taki ustrojstwo w kształcie cylindra z wysuwającym się sworzniem?
    Sworzeń współpracuje z gazem? :?:
    jak tak to wydaje się być wporzo

  • #35 25 Wrz 2002 07:13
    leszczu
    Spec od TV

    acha TEODOR 76 zapomniałem! :lol:
    po rozgrzaniu wydaje mi się , ża ma za WYSOKIE obroty 8O
    tzn. nie wydaje tylko tak JEST
    i co ty na to?

  • #36 25 Wrz 2002 07:46
    mgim
    Poziom 29  

    [/quote]
    ...po pierwsz to co pisał koleś o jakiś podkładkach pierwsze słysze.
    nie pisałeś nic o świecach żarowych sprawdz je.... [/quote]
    Ten problem "przerabiałem" akurat na swim 1,9TD.Serwis "ustawiał" rozrząd,chciał pompę wtryskową wymienić.kasował (kasę oczywiście), miało wszystko grać,a tu "kicha"Nie jeżdżę PASSAT-em "dorywczo" a od kilkunastu lat,więc wiem jak chodzi.Kolega zaprzyjażniony ma swój warsztat samochodowy i to u niego ten problem rozwiązaliśmy ,(opisany powyżej).A świece żarowe nie biorą udziału w odpaleniu gorącego silnika (tak na marginesie).

  • #37 25 Wrz 2002 09:09
    leszczu
    Spec od TV

    no heja chopy
    nie znacie może jakichś linek ze schematami elektryki samochodowej?? :?:
    pozdrawiam

  • #38 10 Paź 2002 01:57
    teodor76
    Spec od samochodów

    soory że nie odpisywałem silniczek krokowy wygłąda tak jak opisałeś
    jeszcze raz przepraszam za czas ale teraz jestem dostępny 24 na dobe jak macie jakieś pytania to prosze
    pozdrawiam wszystkich mickał
    mam jakieś problemy z elektrodą nie umiem odpowiadać na posty tylko szybka odpowiedz działa, może ktoś z was też ma coś takiego??

  • #39 11 Paź 2002 01:33
    opelr
    Poziom 29  

    Dzięki za porady,wszystko działa-jesteś debeściak ,ale jak już masz stałe łącze(zazdroszcze)to pisz wolniej i bez "byków". pozdrawiam roland :)

  • #40 11 Gru 2002 22:50
    BJSusel
    Poziom 18  

    Jesli chodzi o passaty benzyna do roku 1996 1.8 i 2.0 w przypadku za niskich wolnych obrotow lub dlawieniu sie czesto pomaga wymiana ok. 10cm podwojnego gumowego czarnego wezyka w okolicach przepustnicy.
    W tych modelach czesto peka gumowe mocowanie wtrysku. Koszt nowego ok. 150zl.

  • #41 11 Gru 2002 22:59
    Richi
    Poziom 39  

    Ja potrzebuje schemat elektryki do Galaxy TDI. Brak sterowania przekaznikiem do swiec zarowych. Moze ktos wie skad idzie to sterowanie ?? 12V jest na przekazniku. 8)

  • #42 11 Gru 2002 23:36
    teodor76
    Spec od samochodów

    Richi napisał:
    Ja potrzebuje schemat elektryki do Galaxy TDI. Brak sterowania przekaznikiem do swiec zarowych. Moze ktos wie skad idzie to sterowanie ?? 12V jest na przekazniku. 8)

    schematu niemam ale pytanko sprawdziłeś czujnik tęperatury na krućcu 4 wtykowy czy jest sprawny?

  • #43 12 Gru 2002 00:32
    Richi
    Poziom 39  

    Nie wiem gdzie on jest dokladnie jestem pewien prawie na 100% ze cos z czujnikiem ale jest troche zimni i nie mam checi wchodzic po auto i go szukac, pozatym nie wiem czy czasem nie jest sterowany z elektroniki bo w zime zapalal sie na dluzszy okres (ok. 7 s.) jak w lecie 8ok. 1 s.)Jak go wysteruje recznie przekaznik to swiece sie grzeja. 8)

  • #44 12 Gru 2002 00:42
    teodor76
    Spec od samochodów

    Richi napisał:
    Nie wiem gdzie on jest dokladnie jestem pewien prawie na 100% ze cos z czujnikiem ale jest troche zimni i nie mam checi wchodzic po auto i go szukac, pozatym nie wiem czy czasem nie jest sterowany z elektroniki bo w zime zapalal sie na dluzszy okres (ok. 7 s.) jak w lecie 8ok. 1 s.)Jak go wysteruje recznie przekaznik to swiece sie grzeja. 8)

    jest zamocowany na przewodzie wychodzącym z głowicy silnika przeważnie plastikowy jest przwdopodobnie 4 stykowy 2 razy masa 1 raz wskażnik temp płynu chłodzącego i 1 raz czujnik do pomiaru temp. przy jakiej maja się załączyc swiece
    może byc tak że bedą dwa osobne czujniki obok siebie
    możesz je sprawdzic wypinając je całkowicie jub zwore na jednym i drugim ,jeden jak wcześniej wspmniałem jest od wskażnika na desce rozdzielczej po złączeniu jednego z nich powinno pokazać maximum temp.to tego możesz zostawic w spokoju a zając się drugim to by było na tyle
    pozdrawiam michał

  • Fibaro
  • #45 13 Gru 2002 22:32
    skiba
    Poziom 13  

    Czesc mam VW jetta 3 To cos tkiego jak Vento rok 1995 2.0L 115KM Poszukuję informaci na temat tego auta oraz schematu interfejsu do peceta do djagnostyki w VW skibagrzes(malpa)poczta.onet.pl
    GG:1468218

  • #46 14 Gru 2002 00:51
    Janek Bień
    Poziom 17  

    program VAG + interface załatwia sprawe diagnostyki w 100%

  • #47 16 Gru 2002 09:04
    nomek
    Poziom 18  

    Jak zdjąć Serwis przy zmianie oleju njalepiej z klawiatury lokalnej????

  • #48 16 Gru 2002 22:49
    teodor76
    Spec od samochodów

    sorry ale co do cytrynki mało wiem bo żadko robi sie takie cuda
    8)

  • #49 16 Gru 2002 22:53
    teodor76
    Spec od samochodów

    nomek napisał:
    Jak zdjąć Serwis przy zmianie oleju njalepiej z klawiatury lokalnej????

    http://www.citroen.autko.pl/
    poszukaj może coś znajdziesz

  • #50 19 Gru 2002 15:11
    embros
    Poziom 23  

    Witam!
    Szukam schematu kabla TIS do Forda Scorpio 2,0 OHC rocznik 1987!
    Możesz mi jakoś pomóc???

    Pozdrawiam
    Fotis

  • #51 21 Gru 2002 00:02
    adat2
    Poziom 12  

    mam vw golf III sinkiem 1,6 abu , zauważylem ostatnio obniżone wolne obroty 850 na 800 na co zwrócic uwage by wróciły do stanu poprzedniego ?

  • #52 21 Gru 2002 02:03
    kora
    Poziom 10  

    Witam :D mam małe pytanko czy ktoś wie o programie typu: ETK lub TIS do renówki. Szukam dłuższy czas i nie wiem już :( czy coś takiego istnieje. Pozdrawiam
    oglobiak(malpa)wp.pl

  • #53 21 Gru 2002 22:37
    teodor76
    Spec od samochodów

    kora napisał:
    Witam :D mam małe pytanko czy ktoś wie o programie typu: ETK lub TIS do renówki. Szukam dłuższy czas i nie wiem już :( czy coś takiego istnieje. Pozdrawiam
    oglobiak(malpa)wp.pl

    witam istnieją takie programy jakie wymieniłeś jeśli cos więcej chcesz się dowiedzieć gdzie i za ile to pisz na priwa
    teodor76(malpa)wp.pl

  • #54 21 Gru 2002 22:40
    teodor76
    Spec od samochodów

    adat2 napisał:
    mam vw golf III sinkiem 1,6 abu , zauważylem ostatnio obniżone wolne obroty 850 na 800 na co zwrócic uwage by wróciły do stanu poprzedniego ?

    poszukaj w mojich postach gdzieś to dokładniej opisywałem że trzeba wyczyścić przepustnice jak to niepomoże to nastawy podstawowe do których jest potrzebny interfejs i program vw lub serwis vw 8)

  • #55 02 Sty 2003 01:59
    Ryho 100
    Poziom 11  

    Mam peugota 406 i wskazniki kilometów , prędkości nie wskazują stoja na zerze nic nie chodzi i od czasu do czasu dostaje to wszystko zwarcia.
    :roll:

  • #56 03 Sty 2003 00:57
    teodor76
    Spec od samochodów

    co do 406 musze się dowiedzieć skąd bieże sterowanie do licznika napisz czy niedziała predkosciomież czy kilometry albo jedno i drugie
    sygnał bedzie brany albo z abs-u lub ze skrzyni sprawdz czy koło skrzyni jest jakis czujnik moga być przetarte przewody , lub sam licznik uszkodzony

  • #57 04 Sty 2003 10:43
    Ryho 100
    Poziom 11  

    ten model nie ma ABS nie działa licznik kilometrów i prędkościomierz dzienny i suma kilometrów,

  • #58 04 Sty 2003 11:31
    fachman
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Zdobyłem TIS do Opla Vektry, kto poradzi w jaki sposób podłączyć PC do autka z kompem GMMultec?

  • #60 04 Sty 2003 21:16
    Usunięty
 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME