Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

masz problem z bryką napisz postaram ci pomóc vw i nie tylk

teodor76 25 Sep 2002 01:17 46386 109
Wago
  • #31
    teodor76
    Level 17  
    xwaldek1 wrote:
    mam takie pytanko.W moim audi 100 1.8 gażnik mam nie orginalne "zegary" - od audi 200.Predkościomierz zanirza mi razem z przebiegiem kilometrów o 10% , muwi się trudno , poprostu sobie dodaje mysle że tu sie nie da nic zrobić(zębatki itp.) ale może uda się zrobić obrotomierz który dość mocno zanirza,:wycisłem maks.4500obr/min..Może któryś kondensator powinienem zmienić w obrot.? PROSZĘ O POMOC . Z GÓRY DZIĘKUJE

    uaz zdąrzył odp.zamnie .za niedługo ten problem będe rozwiąsywał z obrotomierzem jak wpadne na trop to pośle ci podpowiedz 8)
  • Wago
  • #32
    teodor76
    Level 17  
    pioter wrote:
    Teodor, mam problemik Passat 1,9 TD, '92. Zimny silnik, spox. rozruch jakoś bez przekonania, ledwo kręci ale kręci i odpala (komutator czysty, szczotki i tuleje nowe. Pompa ustawiona, wtryski też), ale jak się silnik nagrzeje, mruga lampka wody (mimo odpowiedniej ilości w zbiorniku) i nie daj boże zgasić silnik, nie idzie z rozrusznika, a odjeżdżać np. ze stacji metodą "z górki", albo "na pych", jest trochę żenujące, choć wtedy odpala złotkowo.


    Pozdrawiam,

    Pioter zakłopotany

    po pierwsz to co pisał koleś o jakiś podkładkach pierwsze słysze.
    nie pisałeś nic o świecach żarowych sprawdz je. jeżeli chodzi o rozrusznik mogą być jeszcze dwie przyczyny: cewki tz uzwojenie lub zamocno sktęcony (brak jakiejś podkładki wirnik ma obracać się w palcach) trzeba zmierzyć pobur prądu jaki pobiera przy rozruchu równie dobrze może być słaba masa na silniku sprawdz to! co do kontrolek czy silnik sie zbyt mocno niegrzeje? przyczyny termostat zapużno otwiera lub wadliwy czujnik on nie jest z poziomu płynu tylko z tęperatury cieczy.
    jak zle rano odpala i kopci i zawory grają marsz to wtedy możesz pokombinować z ustawieniem pompy
    8)
  • #33
    teodor76
    Level 17  
    leszcz wrote:
    witam
    FORD ORION 1,4 i - XII 1991r.
    problem pojawia sie tym, iż włączając ogrzewanie tylnej szyby....światła drogowe......itp..znaczne pobory prądu - poprostu mi gaśnie :evil:
    mam nerwa szczgólnie przy dojazdach do skrzyżowań :oops:
    od czego zacząć :?: :?:
    PS. to nie jest zasadą, że przy każdym skrzyżowaniu ale jak mu czapka stanie to zgaśnie :!:

    prawdo podobnie masz za niskie obroty silnika ,jest tam takie użądzonko jak silniczek krokowy który reguluje wolnymi obrotami jeżeli obroty są zbyt niskie on powinien je sobie odpowiednio ustawić jak obciąrzasz silnik przez załączenie swiateł klimy itp.zwiększa się pobór prądu co zatym idzie alternator stawia obciąrzenie dla silnika wtym momęcie komputer silnikowy odczytuje zamałą wartość obrotów i wysyła sygnał do silniczka krokowego aby je podniusł prawdo podobnie silniczek jest zatarty i niechodzi wogóle lub szwankuje 8)
  • #34
    leszczu
    Service technician RTV
    no hej TEODOR 76
    czy ten silniczek to taki ustrojstwo w kształcie cylindra z wysuwającym się sworzniem?
    Sworzeń współpracuje z gazem? :?:
    jak tak to wydaje się być wporzo
  • #36
    mgim
    VIP Meritorious for electroda.pl
    [/quote]
    ...po pierwsz to co pisał koleś o jakiś podkładkach pierwsze słysze.
    nie pisałeś nic o świecach żarowych sprawdz je.... [/quote]
    Ten problem "przerabiałem" akurat na swim 1,9TD.Serwis "ustawiał" rozrząd,chciał pompę wtryskową wymienić.kasował (kasę oczywiście), miało wszystko grać,a tu "kicha"Nie jeżdżę PASSAT-em "dorywczo" a od kilkunastu lat,więc wiem jak chodzi.Kolega zaprzyjażniony ma swój warsztat samochodowy i to u niego ten problem rozwiązaliśmy ,(opisany powyżej).A świece żarowe nie biorą udziału w odpaleniu gorącego silnika (tak na marginesie).
  • #38
    teodor76
    Level 17  
    soory że nie odpisywałem silniczek krokowy wygłąda tak jak opisałeś
    jeszcze raz przepraszam za czas ale teraz jestem dostępny 24 na dobe jak macie jakieś pytania to prosze
    pozdrawiam wszystkich mickał
    mam jakieś problemy z elektrodą nie umiem odpowiadać na posty tylko szybka odpowiedz działa, może ktoś z was też ma coś takiego??
  • #39
    opelr
    Level 29  
    Dzięki za porady,wszystko działa-jesteś debeściak ,ale jak już masz stałe łącze(zazdroszcze)to pisz wolniej i bez "byków". pozdrawiam roland :)
  • Wago
  • #40
    BJSusel
    Level 18  
    Jesli chodzi o passaty benzyna do roku 1996 1.8 i 2.0 w przypadku za niskich wolnych obrotow lub dlawieniu sie czesto pomaga wymiana ok. 10cm podwojnego gumowego czarnego wezyka w okolicach przepustnicy.
    W tych modelach czesto peka gumowe mocowanie wtrysku. Koszt nowego ok. 150zl.
  • #41
    Richi
    Level 39  
    Ja potrzebuje schemat elektryki do Galaxy TDI. Brak sterowania przekaznikiem do swiec zarowych. Moze ktos wie skad idzie to sterowanie ?? 12V jest na przekazniku. 8)
  • #42
    teodor76
    Level 17  
    Richi wrote:
    Ja potrzebuje schemat elektryki do Galaxy TDI. Brak sterowania przekaznikiem do swiec zarowych. Moze ktos wie skad idzie to sterowanie ?? 12V jest na przekazniku. 8)

    schematu niemam ale pytanko sprawdziłeś czujnik tęperatury na krućcu 4 wtykowy czy jest sprawny?
  • #43
    Richi
    Level 39  
    Nie wiem gdzie on jest dokladnie jestem pewien prawie na 100% ze cos z czujnikiem ale jest troche zimni i nie mam checi wchodzic po auto i go szukac, pozatym nie wiem czy czasem nie jest sterowany z elektroniki bo w zime zapalal sie na dluzszy okres (ok. 7 s.) jak w lecie 8ok. 1 s.)Jak go wysteruje recznie przekaznik to swiece sie grzeja. 8)
  • #44
    teodor76
    Level 17  
    Richi wrote:
    Nie wiem gdzie on jest dokladnie jestem pewien prawie na 100% ze cos z czujnikiem ale jest troche zimni i nie mam checi wchodzic po auto i go szukac, pozatym nie wiem czy czasem nie jest sterowany z elektroniki bo w zime zapalal sie na dluzszy okres (ok. 7 s.) jak w lecie 8ok. 1 s.)Jak go wysteruje recznie przekaznik to swiece sie grzeja. 8)

    jest zamocowany na przewodzie wychodzącym z głowicy silnika przeważnie plastikowy jest przwdopodobnie 4 stykowy 2 razy masa 1 raz wskażnik temp płynu chłodzącego i 1 raz czujnik do pomiaru temp. przy jakiej maja się załączyc swiece
    może byc tak że bedą dwa osobne czujniki obok siebie
    możesz je sprawdzic wypinając je całkowicie jub zwore na jednym i drugim ,jeden jak wcześniej wspmniałem jest od wskażnika na desce rozdzielczej po złączeniu jednego z nich powinno pokazać maximum temp.to tego możesz zostawic w spokoju a zając się drugim to by było na tyle
    pozdrawiam michał
  • #45
    skiba
    Level 13  
    Czesc mam VW jetta 3 To cos tkiego jak Vento rok 1995 2.0L 115KM Poszukuję informaci na temat tego auta oraz schematu interfejsu do peceta do djagnostyki w VW skibagrzes(malpa)poczta.onet.pl
    GG:1468218
  • #46
    Janek Bień
    Level 18  
    program VAG + interface załatwia sprawe diagnostyki w 100%
  • #47
    nomek
    Level 18  
    Jak zdjąć Serwis przy zmianie oleju njalepiej z klawiatury lokalnej????
  • #48
    teodor76
    Level 17  
    sorry ale co do cytrynki mało wiem bo żadko robi sie takie cuda
    8)
  • #50
    embros
    Level 24  
    Witam!
    Szukam schematu kabla TIS do Forda Scorpio 2,0 OHC rocznik 1987!
    Możesz mi jakoś pomóc???

    Pozdrawiam
    Fotis
  • #51
    adat2
    Level 12  
    mam vw golf III sinkiem 1,6 abu , zauważylem ostatnio obniżone wolne obroty 850 na 800 na co zwrócic uwage by wróciły do stanu poprzedniego ?
  • #52
    kora
    Level 11  
    Witam :D mam małe pytanko czy ktoś wie o programie typu: ETK lub TIS do renówki. Szukam dłuższy czas i nie wiem już :( czy coś takiego istnieje. Pozdrawiam
    oglobiak(malpa)wp.pl
  • #53
    teodor76
    Level 17  
    kora wrote:
    Witam :D mam małe pytanko czy ktoś wie o programie typu: ETK lub TIS do renówki. Szukam dłuższy czas i nie wiem już :( czy coś takiego istnieje. Pozdrawiam
    oglobiak(malpa)wp.pl

    witam istnieją takie programy jakie wymieniłeś jeśli cos więcej chcesz się dowiedzieć gdzie i za ile to pisz na priwa
    teodor76(malpa)wp.pl
  • #54
    teodor76
    Level 17  
    adat2 wrote:
    mam vw golf III sinkiem 1,6 abu , zauważylem ostatnio obniżone wolne obroty 850 na 800 na co zwrócic uwage by wróciły do stanu poprzedniego ?

    poszukaj w mojich postach gdzieś to dokładniej opisywałem że trzeba wyczyścić przepustnice jak to niepomoże to nastawy podstawowe do których jest potrzebny interfejs i program vw lub serwis vw 8)
  • #55
    Ryho 100
    Level 12  
    Mam peugota 406 i wskazniki kilometów , prędkości nie wskazują stoja na zerze nic nie chodzi i od czasu do czasu dostaje to wszystko zwarcia.
    :roll:
  • #56
    teodor76
    Level 17  
    co do 406 musze się dowiedzieć skąd bieże sterowanie do licznika napisz czy niedziała predkosciomież czy kilometry albo jedno i drugie
    sygnał bedzie brany albo z abs-u lub ze skrzyni sprawdz czy koło skrzyni jest jakis czujnik moga być przetarte przewody , lub sam licznik uszkodzony
  • #57
    Ryho 100
    Level 12  
    ten model nie ma ABS nie działa licznik kilometrów i prędkościomierz dzienny i suma kilometrów,
  • #58
    fachman
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Zdobyłem TIS do Opla Vektry, kto poradzi w jaki sposób podłączyć PC do autka z kompem GMMultec?
  • #60
    User removed account
    User removed account