Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

citroen C5 hdi 2003r montaz alarmu pilotowego

pkhenr 31 Oct 2006 11:11 11164 19
Relpol
  • #1
    pkhenr
    Level 32  
    witam .mam krótkie pytanie -czy to auto jest bardzo kłopotliwe przy zakładaniu alarmu pilotowego -głównie zmek i krańcówki

    pozdrawiam
  • Relpol
  • #2
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #3
    carrier
    Car alarms specialist
    Samochód bajka do roboty, ale jak byś chciał z lewej strony prowadzić kabel pod maskę to tam za Chiny nie przejdziesz. Trzeba wykręcić schowek i obok wężyka spryskiwacza przejść pod maskę
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #5
    ANDRZEJ R
    Level 17  
    ten samochod ma przystosowane specjalnie do alarmu 4 przewodu ktore ida z bsi do bsm po co ciagac kolo wezyka
  • Relpol
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    ANDRZEJ R
    Level 17  
    w bsi od razu widac zagiete i zawiniete papierowa tasma a w bsm-ie to tak troche nizej nieraz nie idzie reka siegnac bez odktecania bsm
    rs1-zielony
    rs2-fiolet
    rs3-zolty
    rs4-bialy

    Dodano po 2 [minuty]:

    sorry bez odkrecania sterownika nie idzie
  • Helpful post
    #9
    User removed account
    User removed account  
  • #10
    pkhenr
    Level 32  
    strasznie Wam dziękuje takie wyjaśnienia sporo pomagają- bo robić doktorat podpierając się tylko ,cobrą ,to mi się nie chciało
    Pozdrawiam
  • #11
    ANDRZEJ R
    Level 17  
    w innych modelach niestety niema takich ulatwien, ale za to latwiej sie przedostac. duze ulatwienie to alarm pracujacy w sieci tylko cena zaporowa
    pozdrawiam
  • #12
    pkhenr
    Level 32  
    a skoro jeszcze o tym to te cztery kabelki-to przystosowanie febryczne - to jakie informacje na nich są ??
    a po can-ie nie chce bo raz cena a dwa że jest tylko jeden pilot i to w marnym stanie
    Pozdrawiam
  • #13
    User removed account
    User removed account  
  • #14
    pkhenr
    Level 32  
    no właśnie -pasuje sprawdzić czy w tym egzemplarzu nie służy czasem do czegoś - ale faktycznie byłoby wygodnie
    Pozdrawiam
  • #15
    vinc2107
    Level 11  
    Witam.
    Rozszyfrujecie Panowie laikowi skroty BSI i BSM

    Dzieki
  • Helpful post
    #16
    User removed account
    User removed account  
  • #17
    vinc2107
    Level 11  
    dziekuje bardzo norbert.s
    montowalem wczesnie sporo alarmow ale do aut nie przekraczajacych wartosci 5000zl glownie magicary i podobne cary :)
    to moj pierwszy powazny montaz i dlatego chcialbym wiedziec wszystko dokladnie
    Jeszcze raz dziekuje za pomoc i napewno sie odezwe jeszcze bo cos czuje ze to bedzie nie jedyny problem w tym montazu

    pozdrawim serdecznie

    P.S.
    Nie wiecie moze czy alarm Elita ma mozliwosc wprogramowania pilota? Klient ma pilocika z luczykiem (ten scyzoryk smieszny) i najlepiej byloby wprogramowac ten scyzoryczek do elity

    Dodano po 3 [godziny] 43 [minuty]:

    No to teraz zgodnie z obietnica :) kolejne pytania:
    Schemat montazu Elity
    http://www.emumaster.jawnet.pl/elita.zip

    Prosze o pomoc w zidentyfikowaniu nastepujacych przewodow.
    Po co sa:
    Przewod "1" pomaranczowy "+12 dla swiatel" po co go podlaczac?
    Jak laczyc centralny w Citroenie (nie wiem czy jest sterowany + czy -) jesli "-" to opis znalazlem na tym forum
    Gdzie najlepiej podlaczyc antynapad (ktory obwod ma rozwierac)

    Z gory dziekuje za "oswiecenie" i pozdrawiam serdecznie - poczatkujacy montazysta systemow alarmowych
  • Helpful post
    #18
    ANDRZEJ R
    Level 17  
    z ta wiazka jest dokladnie tak jak napisal norbert.s 4 przewody nie podlaczone nigdzie ani z jednej ani z drugiej strony. do wykozystania.
    pod maska wychodza w tej obudowie gdzie bsm pod sterownikiem silnika przytwierdzone do wiezki. nieraz na pierwszy rzut okiem nie widac. trzeba troche pogmerac i wydobyc.
  • #19
    pkhenr
    Level 32  
    dzięki za podpowiedzi auto jeszcze nie dojechało --temat zamkniety
  • #20
    celica-club
    Level 11  
    Witam
    chce podlaczyc pilotowy modul centralnego zamka w C5 2001 hdi wersja angielska
    auto ma funkcje deadlock
    oryginalnego pilota brak
    mam klopot z wysterowaniem zamka
    przycisk z klodka na kokpicie zamyka auto ale juz nie otwiera
    w drzwiach kierowcy do silownika zamka przychodzi 6 przewodow: 5 bialych i 1 bodajze zolto-zielony
    na 1 z bialych po podaniu masy zamyka auto, reszta kabli bez reakcji
    zgodnie z rozpiska cobry mozna bezposrednio podawac zasilanie na silniki silownikow - pin 13 i pin 15 w szarym zacisku przy bezpiecznikach
    citroen C5 hdi 2003r montaz alarmu pilotowego
    zastosowalem przekazniki i:
    sterowanie kluczykiem z wkladki zamka dziala bezproblemowo
    natomiast z pilota
    zamyka wszystko oprocz drzwi pasazera
    otwiera wszystko oprocz drzwi kierowcy
    jesli ktos potrafi to rozgryzc to prosze o info
    pozdr

    ponizej rozpiska cobry citroen C5