z tego co wiem,sterowanie lampką plusem przy bsi,a zamek chyba wysterujesz tak jak w c3,zamykanie z klawisza na konsoli a otwieranie z wiązki drzwiowej{a na 100% poprzez kontrolę motorów przekaźnikami,ale to więcej roboty},to taka wiadomość na szybko,postaram ci się coś więcej dowiedzieć na popołudnie.
Samochód bajka do roboty, ale jak byś chciał z lewej strony prowadzić kabel pod maskę to tam za Chiny nie przejdziesz. Trzeba wykręcić schowek i obok wężyka spryskiwacza przejść pod maskę
GPS RFID E-CALL DALLAS SONDY (CYFROWE) CAN FMS D8 TMR LITRAŻOWANIE DOJAZD SENT-GEO TERMOMETRY E-TOLL CAN-IMMO - 603612134
też tak jak w c3 i wychodzi się pewnie w komorze podszybia pod plastikiem.
Dodano po 19 [minuty]:
lampka to pin 32 w białej kostce przy bsi-przewód szary nr.301 sterowanie plusem,bagażnik to pin 16 nr. kabla8616-prawdopodobnie biały w 40-pinowym złączu szarym przy bsi,kierunki nr 13 i 14 w 16-to pinowym złączu przy bsi,a blokować możesz plus po stacyjce,tylko uważaj,bo może być inny kolor przy stacyjce a już inny za złączem pod kierownicą.
po to,że nie wszyscy o tym wiedzą,a jak wiesz ,to napisz dokładnie gdzie są,gdzie się kończą,może jakie kolory{numery kabli},bo tak trochę ogólnie napisałeś i póki co nic to za bardzo nikomu nie pomaga i niczego nie wnosi.
w bsi od razu widac zagiete i zawiniete papierowa tasma a w bsm-ie to tak troche nizej nieraz nie idzie reka siegnac bez odktecania bsm
rs1-zielony
rs2-fiolet
rs3-zolty
rs4-bialy
w innych modelach niestety niema takich ulatwien, ale za to latwiej sie przedostac. duze ulatwienie to alarm pracujacy w sieci tylko cena zaporowa
pozdrawiam
a skoro jeszcze o tym to te cztery kabelki-to przystosowanie febryczne - to jakie informacje na nich są ??
a po can-ie nie chce bo raz cena a dwa że jest tylko jeden pilot i to w marnym stanie
Pozdrawiam
ja to zrozumiałem tak,że to ślepa z obydwu stron wolna wiązka,którą możesz wykorzystać na syrenkę i przednią krańcówkę,nie bawiąc się w ciągnięcie swoich przewodów,możesz ją podłapać przy bsi i gdzieś pod maską odkręcając sterownik{ obudowę sterownika,czy co?}.
Proszę bardzo:bsi i bsm to taki moduły sterujące i zarządzające pracą elektryki i elektroniki w samochodach grupy PSA,bsi znajduje się wewnątrz samochodu pod deską rozdzielczą.bsm pod maską w komorze silnika.
dziekuje bardzo norbert.s
montowalem wczesnie sporo alarmow ale do aut nie przekraczajacych wartosci 5000zl glownie magicary i podobne cary to moj pierwszy powazny montaz i dlatego chcialbym wiedziec wszystko dokladnie
Jeszcze raz dziekuje za pomoc i napewno sie odezwe jeszcze bo cos czuje ze to bedzie nie jedyny problem w tym montazu
pozdrawim serdecznie
P.S.
Nie wiecie moze czy alarm Elita ma mozliwosc wprogramowania pilota? Klient ma pilocika z luczykiem (ten scyzoryk smieszny) i najlepiej byloby wprogramowac ten scyzoryczek do elity
Prosze o pomoc w zidentyfikowaniu nastepujacych przewodow.
Po co sa:
Przewod "1" pomaranczowy "+12 dla swiatel" po co go podlaczac?
Jak laczyc centralny w Citroenie (nie wiem czy jest sterowany + czy -) jesli "-" to opis znalazlem na tym forum
Gdzie najlepiej podlaczyc antynapad (ktory obwod ma rozwierac)
Z gory dziekuje za "oswiecenie" i pozdrawiam serdecznie - poczatkujacy montazysta systemow alarmowych
z ta wiazka jest dokladnie tak jak napisal norbert.s 4 przewody nie podlaczone nigdzie ani z jednej ani z drugiej strony. do wykozystania.
pod maska wychodza w tej obudowie gdzie bsm pod sterownikiem silnika przytwierdzone do wiezki. nieraz na pierwszy rzut okiem nie widac. trzeba troche pogmerac i wydobyc.
Witam
chce podlaczyc pilotowy modul centralnego zamka w C5 2001 hdi wersja angielska
auto ma funkcje deadlock
oryginalnego pilota brak
mam klopot z wysterowaniem zamka
przycisk z klodka na kokpicie zamyka auto ale juz nie otwiera
w drzwiach kierowcy do silownika zamka przychodzi 6 przewodow: 5 bialych i 1 bodajze zolto-zielony
na 1 z bialych po podaniu masy zamyka auto, reszta kabli bez reakcji
zgodnie z rozpiska cobry mozna bezposrednio podawac zasilanie na silniki silownikow - pin 13 i pin 15 w szarym zacisku przy bezpiecznikach
zastosowalem przekazniki i:
sterowanie kluczykiem z wkladki zamka dziala bezproblemowo
natomiast z pilota
zamyka wszystko oprocz drzwi pasazera
otwiera wszystko oprocz drzwi kierowcy
jesli ktos potrafi to rozgryzc to prosze o info
pozdr