Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

VW Passat gaśnie. Ze wzrostem temperatury spadają wolne obroty.

wielki-szu 31 Paź 2006 19:50 2907 15
  • #1 31 Paź 2006 19:50
    wielki-szu
    Poziom 13  

    panowie a co to może być passat 1,6td 90r zapala ładnie i dopuki nie złapie temperatury idzie pięknie ale po tym słabnie i na wolnych obrotach gaśnie dodam jeszcze ze wraz ze wzrostem temp. spadają wolne obroty

  • #2 31 Paź 2006 23:06
    msdiesel
    Poziom 10  

    Witam Napisz jak zapala na gorącym silniku Kiedy był zmieniany filtr paliwa ?

  • #3 01 Lis 2006 08:24
    wielki-szu
    Poziom 13  

    Witam właśnie że nie zapala wcale miesąc temu wymieniłem filtr paliwa i powietrza bo myślałem że to coś zmieni ale nic. Ktoś na forum zaproponował mi żeby polać pompe zimną wodą jak nie chce zapalić i pomogło. To co mam jej przykręcić jakiś dupny radiator :))

  • #4 01 Lis 2006 09:20
    manta
    Moderator Samochody

    Niestety nic to nie da ,pompa się zaciera i niestety jest do naprawy.

  • #5 01 Lis 2006 11:05
    wielki-szu
    Poziom 13  

    no ale dla czego gaśnie tylko na wolnych obrotach na wyższych jest wszystko ok.

  • #6 01 Lis 2006 15:18
    msdiesel
    Poziom 10  

    Witam To są prawa fizyki , pompa polana zimną wodą odpala silnik bo się kurczy wtedy daje większe ciśnienie przy większych obrotach też daje większe ciśnienie bo ze wzrostem prędkości wzrasta szczelność . Pompa wtryskowa do wymiany głowicy wysokiego ciśnienia lub regeneracji . javascript:emoticon(':cry:')

  • #7 02 Lis 2006 11:53
    wojtekryba
    Poziom 32  

    msdiesel napisał:
    Witam To są prawa fizyki , pompa polana zimną wodą odpala silnik bo się kurczy wtedy daje większe ciśnienie przy większych obrotach też daje większe ciśnienie bo ze wzrostem prędkości wzrasta szczelność . Pompa wtryskowa do wymiany głowicy wysokiego ciśnienia lub regeneracji . javascript:emoticon(':cry:')


    co za bzdet :idea: daj se luz z dieslami albo wogóle z samochodami :D

  • #8 02 Lis 2006 17:07
    reed3
    Poziom 12  

    Przyczyną jest zapchany pływak w baku paliwa (siateczka).

  • #9 02 Lis 2006 17:32
    manta
    Moderator Samochody

    A co to sitko ma q... wspólnego z temperaturą silnika ?

  • #10 02 Lis 2006 18:16
    wielki-szu
    Poziom 13  

    nie bo cały układ paliwowy od wlewu do pompy czyściłem

  • #11 02 Lis 2006 22:18
    msdiesel
    Poziom 10  

    wojtekryba napisał:
    msdiesel napisał:
    Witam To są prawa fizyki , pompa polana zimną wodą odpala silnik bo się kurczy wtedy daje większe ciśnienie przy większych obrotach też daje większe ciśnienie bo ze wzrostem prędkości wzrasta szczelność . Pompa wtryskowa do wymiany głowicy wysokiego ciśnienia lub regeneracji . javascript:emoticon(':cry:')


    co za bzdet :idea: daj se luz z dieslami albo wogóle z samochodami :D


    Witam To nie bzdet tylko 30 lat praktyki przy naprawianiu pomp wtryskowych . Głowica wysokiego ciśnienia w pompie ma pasowania w mikronach między tłokorozdzielaczem a korpusem głowicy i zimna woda daje efekty. A "wojtekryba" jeśli ma taką praktykę to niech coś doradzi .
    Oczywiście nie radzę jeździć z wodą ale niestety pompa do naprawy .

  • #12 03 Lis 2006 16:54
    wielki-szu
    Poziom 13  

    co byś mi radził pompiaż powiedział że do wymiany głowiczka ale nowa kosztuje troche czy lepiej regerenować jak możesz to podaj orjentacyjne ceny czy lepiej kupić używke na allegro.

  • #13 03 Lis 2006 20:42
    jacekczewa
    Poziom 18  

    Niestey chyba msdiesel ma racje, u mojego ojca było to samu i robili mu w warsztacie własnie głowiczke,na zimno odpalał a na ciepło nie, wystarczyło schłodzic i znowu zapalał. Cena za usługe 600 w audi 80 D

  • #14 04 Lis 2006 12:34
    msdiesel
    Poziom 10  

    Witam Podaj nr pompy to znaczy ten nr który zaczyna się o cyfr 0 460 ??? ??? .

  • #15 04 Lis 2006 16:41
    Jerzy100
    Poziom 22  

    Jak chcesz regenerowane to ze sprawdzonych warsztatów. Głowiczki różnią się w zależności od modelu pompy mimo że fizycznie pasują. Część warsztatów wstawia na zasadzie "to jest to samo" i potem wychodzą takie dziwactwa jak klekotanie silnika, spadek mocy itd.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME